February 3rd, 2020

Lama hilang dari “radar media sosial”, nama selebriti kontroversi Azwan Ali atau lebih dikenali dengan panggilan Diva AA kembali dengan laharannya dengan kata-kata yang menusuk sehingga berdarah di dalam hati.

azwan ali datuk seri vida

Azwan menerusi akaun Twitternya baru-baru ini memuat naik video, menghina cara kematian dua orang anak Datuk Seri Vida dan membakar minyak wangi pemberian wanita itu.

azwan ali bakar perfume

Kecewa dan terkilan, itulah yang dirasakan oleh DSV yang menganggap tindakan Azwan itu melampaui batas dan sangat menyinggung perasaannya.

Dia amat sedih kerana memperkotak-katikkan kematian anaknya yang maut dalam tragedi kebakaran, kira-kira tujuh tahun lalu. Malah, Azwan juga turut mempersendakan kegagalan rumah tangga DSV.

datuk seri vida azwan ali

Tindakan Azwan tidak boleh dimaafkan

View this post on Instagram

SY TAK TAHU MENAHU MCM MANA ARRANGEMENT KATANYA SURPRISE dia dtg Ingatkn caKAP2 mcm retis lain Promo naik pentas . Smpai bakar2 perfume sy.. Shawl yg diberi Sampai SUMPAH SERANAH Berkali kali.. Nasib baik @kacak_._ cuba tenangkan sy Ya Allah.. kuatkanlah semangatku Tak kuat bila hina2 arwah anak saya Bila tenGok api Bakar perfume pula kat rumah terbakar.. kawasan sampah.. hinanya Perfume tu 😰😰😰 @perfumedsv_hq . . Saya habis berjuta.. demi buat yg berkualiti UNTUK SEMUA ORANG MERASA… .Tapi dia.BUAT SEOLAH TAKDE NILAI . Di saat banyak permintaan banyak N sy panggil iqbal @ahmadiqbalzulkefli Supaya kedepankan lg.. @perfumedsv_hq Takpe.. saya yakin.. syg semua bagi sokongan . SUPPORT SAYA YE 😭😭❤️ @perfumedsv_hq

A post shared by Dato' Seri Dr. Hajah Vida (@datoserivida) on

Difahamkan, tindakan keterlaluan Azwan itu adalah kerana soal bayaran dimana dia tidak berpuas hati dan mendakwa DSV tidak membayarnya setelah membuat kemunculan di sebuah acara yang dianjurkan usahawan itu.

Apa-apa pun, kami harap kedua-dua pihak ini dapat bertemu empat mata dan berbincang secara baik agar tidak timbul lagi sebarang persengketaan.


4 responses to “Hina Arwah Anak Dan Bakar Hadiah ‘Perfume’, DSV Kesal Tindakan Melampau Azwan Ali”

  1. yuni says:

    buku bertemu dgn ruas

  2. Anonymous says:

    Drama

  3. Azwana Hj Ali says:

    Hmm kau tipu duit orang lagi ya vida? Sakit ya kau rasa? Sakit juga orang yang kau aniaya tu! Selamat berkenalan lah dengan azwan hj ali.

  4. Anonymous says:

    bapok neraka sicko!

Loading...