Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Hina Arwah Anak Dan Bakar Hadiah ‘Perfume’, DSV Kesal Tindakan Melampau Azwan Ali

datuk seri vida azwan ali

Lama hilang dari “radar media sosial”, nama selebriti kontroversi Azwan Ali atau lebih dikenali dengan panggilan Diva AA kembali dengan laharannya dengan kata-kata yang menusuk sehingga berdarah di dalam hati.

azwan ali datuk seri vida

Advertisement

Azwan menerusi akaun Twitternya baru-baru ini memuat naik video, menghina cara kematian dua orang anak Datuk Seri Vida dan membakar minyak wangi pemberian wanita itu.

azwan ali bakar perfume

Kecewa dan terkilan, itulah yang dirasakan oleh DSV yang menganggap tindakan Azwan itu melampaui batas dan sangat menyinggung perasaannya.

Dia amat sedih kerana memperkotak-katikkan kematian anaknya yang maut dalam tragedi kebakaran, kira-kira tujuh tahun lalu. Malah, Azwan juga turut mempersendakan kegagalan rumah tangga DSV.

datuk seri vida azwan ali

Advertisement

Tindakan Azwan tidak boleh dimaafkan

Difahamkan, tindakan keterlaluan Azwan itu adalah kerana soal bayaran dimana dia tidak berpuas hati dan mendakwa DSV tidak membayarnya setelah membuat kemunculan di sebuah acara yang dianjurkan usahawan itu.

Apa-apa pun, kami harap kedua-dua pihak ini dapat bertemu empat mata dan berbincang secara baik agar tidak timbul lagi sebarang persengketaan.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

4 Comments

  1. yuni

    February 3, 2020 at 8:54 pm

    buku bertemu dgn ruas

  2. Anonymous

    February 3, 2020 at 12:24 pm

    Drama

  3. Azwana Hj Ali

    February 3, 2020 at 10:40 am

    Hmm kau tipu duit orang lagi ya vida? Sakit ya kau rasa? Sakit juga orang yang kau aniaya tu! Selamat berkenalan lah dengan azwan hj ali.

  4. Anonymous

    February 3, 2020 at 10:00 am

    bapok neraka sicko!

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top