Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Hidup Shukri Yahaya Kini Dikawal Isteri Selepas Kontroversi WeChat?

Pernah hangat dengan kontroversi menggoda wanita di aplikasi WeChat, ada pihak yang mendakwa hidup pelakon kacak Shukri Yahaya sehingga hari ini dikawal ketat oleh isterinya, Tya Adnan kerana jarang muncul di acara hiburan.

Advertisement

Isteri saya tidak pernah mengawal saya seperti didakwa. Orang nampak saya tidak aktif di kaca televisyen (TV) bukan kerana saya berkurung di rumah sebaliknya saya sibuk di set penggambaran dan produknya akan dipertonton tahun ini.

Saya akui memang kali pertama saya berhadapan dengan kontroversi seperti itu tetapi sejujurnya perkara tersebut tidak pernah memberi impak kepada karier mahupun keluarga saya.

Walaupun kontroversi berkenaan mendapat liputan meluas dan membuatkan Shukri tertekan pada waktu itu, hubungan beliau dengan Tya tidak mempunyai sebarang masalah dan masih bahagia bersama.

Saya nakal tetapi lebih kepada mengacau orang sahaja. Untuk nakal membabitkan perempuan itu bukan saya. Malah tidak pernah terlintas pada fikiran saya untuk berbuat demikian.

Advertisement

Buat Shukri, perkahwinan dan keluarga adalah harta yang paling berharga buat dirinya dan tidak mungkin beliau akan melakukan sesuatu perkara yang menyebabkan beliau kehilangan cinta serta kasih sayang.

Sumber Berita : Utusan Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

12 Comments

  1. Mokcik Jah

    January 30, 2018 at 8:21 pm

    Bagi mokcik; eloklah isteri menjaga suami…apa saje isteri nak buat; nak control ke..nak ikat laki ke..nak kurung ke..boleh… asalkan niatnya demi kebahagian rumahtangga. Biar ler depa nak buat camana kat bahtera depa..ikut suka lah…yg lain tu jgn menyebok…jgn dok kacau bahtera org… Hang pi cari and layar bahtera masing2.

  2. Anonymous

    January 30, 2018 at 7:11 pm

    Nanti ada perempuan mcm Izreen extend masjid…. terus ambil alih masjid……

  3. Diri Ini

    January 30, 2018 at 4:28 pm

    muka bini dia mcm siti nordiana pun ade…mcm rita rudaini pun ada….mcm adira pun ada…eh mcm2 lah….

  4. xx

    January 30, 2018 at 3:48 pm

    buruknye bini sukri buat hidong bgitu…blagak comel pdahal meluat org tgk..lgpun bini sukri ni pun kurg lebih mcm bini alip aziz.. first org kesian….lama2 mnyampah …mcm perempuan smua tgila kan laki ko…walhal laki ko yg gatal bijik

  5. fishball

    January 30, 2018 at 2:30 pm

    kalau dah tau beberd kau gatal, jangan lah kawin, gi lah mengatal puas2 LOL

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama