October 25th, 2020

Pelakon Izreen Azminda yang sebelum ini hebat dilanda kontroversi mengenai perkahwinannya bersama seorang pemuzik, Ude Wahid mengakui dirinya kini lebih bahagia hanya selepas memaafkan kesalahan orang lain.

Dia yang memberi respon di atas soalan peminat menerusi segmen ‘Ask Me Question’ di Instagram telah menerima pertanyaan daripada peminat yang ingin mengetahui bagaimana dia berdepan kecaman daripada netizen sebelum ini.

Izreen atau nama sebenarnya Izreen Azminda Aznam,35, berkata dia perlu memaafkan orang lain terlebih dahulu untuk menjalani kehidupan seperti biasa bersama suami dan anak-anak yang tercinta.

“Alhamdullilah, semat dalam hati memaafkan itu lebih membahagiakan kita dari mengharapkan kemaafan orang lain. Letak dalam fikiran kita, semua manusia itu pendosa. Jangan terlalu menghitung salah dan dosa orang lain pada kita sampaikan kita lupa dan alpa dalam menghitung dosa kita pada orang lain,”

Dalam pada itu, pelakon drama Pergilah Air Mata ini turut memberitahu bahawa dia ada menerima permohonan maaf daripada beberapa netizen yang pernah mencercanya dulu. Izreen walau bagaimanapun telah memaafkan mereka yang pernah memfitnahnya dan mengakui semua manusia pernah melakukan kesilapan.

View this post on Instagram

Selamat Hari Raya Aidil Adha semua ?

A post shared by I.Z.R.E.E.N A.Z.M.I.N.D.A (@izreen.azminda) on

Mengimbas kembali, Izreen mendirikan rumah tangga bersama suami, Ude pada 8 Ogos 2017 secara rahsia dan kini dikurniakan seorang anak lelaki bernama Aaron Ibrahim yang kini berusia satu tahun. Aktres itu juga mempunyai seorang anak lelaki bernama Muhammad Adrian Umar,7, hasil perkahwinan pertamanya bersama jurukamera, Muhammad Riza.


8 responses to “Hidup Lebih Tenang, Izreen Azminda Minta Peminat Jangan Terlalu Menghitung Salah Dan Dosa Orang”

  1. Elliza Razak says:

    BETINA JALANG INI LAGI

  2. menanti says:

    heemm.. rasa BERSALAH dlm hati dia tidak termaaf.. tu yg dia tetiberrrr “maafkan lebih bahagia” katanya. dia sendiri maafkan diri dia sebab dia tau salah2 dia xkan mampu org waras maafkan.. suka hatilahh yee…. aku tgh tunggu episod buang membuang lepas ni.. hampa mmg suka rampas2 dan jd hampas…

  3. anak nogori says:

    Memang lah kau tenang, tp bekas isteri Ude tu? Ye mmg jodoh kuasa Allah, tp lebih baik kau diam2 buat apam kau tu… Maafkan org konon, nak kata dia tak salah lah tu.. choiii

  4. Anonymous says:

    Ayoooo dah kau yg rampas laki orang kau nak cakap kau maafkan orang lain? Patut mangsa yg dirampas tu kluar statement macam ni. Kau rasa kau menang ke pompuan? Kalau yg dirampas tu bini dia mulut macam ifa raziah memang mampos kau nak hadap.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...