March 19th, 2020

Pembedahan plastik seperti mengubah bibir, dagu, hingga hidung bukan sesuatu yang baru bagi para selebriti. Biasalah, kena tampil lebih menawan barulah “laku” dan sering menjadi perhatian ramai.

daiyan trisha

Terbaru, rata-rata netizen mengatakan penyanyi dan pelakon, Daiyan Trisha sudah kelihatan lain sedikit dan melakukan sesuatu pada hidungnya yang kini lebih mancung.

Ada yang mendakwa mungkin Daiyan melakukan suntikan ‘filler’ bagi mendapatkan hidung yang mancung.

daiyan trisha hidung daiyan trisha suntik filler hidung daiyan trisha daiyan trisha daiyan trisha

Kami tidak begitu pasti mengenai dakwaan ini, mungkin sahaja teknik solekan yang ‘power’ membuatkan hidung Daiyan kelihatan berbeza. Apa-apa pun, kita tunggu sahaja penjelasan daripada tuan empunya badan.


5 responses to “Hidung Dia Tak Macam Dulu, Suntik ‘Filler’ – Daiyan Trisha Dituduh “Buat” Hidung?”

  1. Aini says:

    Ape nak heran Yana Samsudin buat hidung dah lama tengok muka lain giler tu pun asyik top up filler hidung. Dagu semua buat

  2. Log in T says:

    Daiyan waktu muka dia belum buat apa2 honestly tak lawa mana. Tapi la ni, lepas filler macam2 lawa trokz. Jgn sakit lah nah.

  3. Anonymous says:

    Bukan hidung jerr.. bibir pornnnn…

  4. minah jambu say NO to drug says:

    lantak dia la dia nak buat idung ke pe korang ape hal nak cakap2 pasal idung diaaa..nak cantek kena la berusaha asalkn tak mintak duit kerajaan nak buat idung suda…

  5. Anonymous says:

    Jadi mcm yana shamsuddin.. Dulu cute ja muka ada lesung pipit.. Sweet.. Bila dah buat hidung.. Dah xcute.. Nmpk biasa.. Lesung pipit pun da hilang

Loading...