“Hati Yang Tenang Itu Sangat Mahal Harganya” – Ibu Aliff Aziz Buat Kemunculan Semula di IG, Panjat Rasa Syukur

Hiburan

“Hati Yang Tenang Itu Sangat Mahal Harganya” – Ibu Aliff Aziz Buat Kemunculan Semula di IG, Panjat Rasa Syukur

Ibu kepada pelakon sensasi Aliff Aziz, Siti Hafiza Basharahil dilaporkan membuat ‘kemunculan semula’ apabila dia ada mengemaskini Instagram yang sebelum ini dinyahaktif.

Ibu Aliff Aziz kemaskini Instagram

Dalam hantaran itu, Hafiza dilihat memanjatkan rasa syukur atas segala urusan yang dipermudahkan Ilahi dan mengucapkan terima kasih di atas sokongan semua pihak.

Advertisement

Alhamdulillahirobbialamin di hari Khamis yang penuh baraqah ini kami mengucapkan syukur Allah permudahkan semua urusan dan memberi ketenangan pada kami sekeluarga.

Yang baik itu semuanya dari Allah dan sebaliknya adalah khilaf dari kami yang daif dan tidak sempurna.

Panjat rasa syukur

Hafiza juga ada menulis tentang ketenangan hati dan dia juga menzahirkan harapan untuk menjadi insan yang lebih baik selain terus istiqamah.

Hati yang tenang itu sangat mahal harganya dan hanya Allah yang dapat memberikan kita ketenangan.

Sebagai insan wajib belajar dari segala kekhilafan dan mohon Allah kekalkan semoga kita terus istiqomah untuk menjadi insan yang lebih baik.

Semalam, media hiburan digemparkan dengan berita perceraian antara Aliff Aziz dan isterinya, Bella Astillah dengan lafaz talak satu.

Sebelum ini, Bella telah memfailkan perceraian secara ekspres terhadap Aliff susulan kejadian tangkap khalwat di antara aktor itu bersama pelakon Ruhainies.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

Aliff Aziz Bella Astillah bercerai
1 month ago

Aliff Aziz Dan Bella Astillah Bercerai Talak Satu, Enggan Bersalaman Buat Kali Terakhir

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Instagram

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...