Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Hati Terguris Bila Aishah Kata Tak Hadap Barang Kemas 80 Sen – Datuk Seri Vida

Kontroversi berlian palsu yang melibatkan Datuk Seri Vida dan Aishah telah pun selesai, namun masih timbul lagi pelbagai isu. Lepas seorang  beri kenyataan, seorang lagi akan balas dan berterusan begitu.

Advertisement

Terbaru, DSV terkilan dan terguris hati dengan tindakan Aishah memperlekehkan nilai barang kemas berjumlah RM80,000 pemberiannya dengan menyamakannya dengan nilai 80 sen.

Terima kasih kerana kebaikan itu (memulangkan berlian asal yang dimenangi dalam kotak handmade). Tapi hati saya terguris, bila dia kata tak hadap barang kemas 80 sen.

Begitu mudah dia samakan nilai 80,000 tu macam 80 sen. Padahal Cik B yang tolong bayar guna duit jualan Salmon Salted Egg dia. Cik B buat kejutan untuk saya sebab Cik B memahami saya, tahu perjuangan dan kesedihan saya mengenai isu ini.

Sebelum ini, saya penuhi permintaan dia sebab berpegang pada nawaitu asal tapi sekarang keikhlasan saya tu mungkin dah kelaut. Saya amat terkilan.

Advertisement

DSV pada masa yang sama menafikan dakwaan, anak lelakinya hampir tertelan berlian bernilai RM40,000 sebagai perbuatan biadab. Apa yang berlaku tidak disengajakan, DSV tidak pernah mengajar anaknya untuk bersikap kurang ajar.

Ingatkan dia berterima kasih tapi perkara jadi makin teruk. Dia kata mak ayah dia tak ajar jadi kurang ajar. Saya pun tak ajar anak saya jadi kurang ajar tapi Kacak tertelan, tak sengaja buat macam tu. Saya ingat dia main-main rupanya nak makan nak telan batu berlian tu.

Terdahulu, DSV menerusi satu sidang media khas semalam menunjukkan berlian dan barangan kemas bernilai RM80,000 yang dipilih sendiri oleh Aishah sebelum diserahkan melalui peguamnya di sebuah kedai emas di Bangsar. Jutawan kosmetik itu sempat  membuat gimik apabila memasukkan dua berlian ke dalam balang makanan ringan.

Sumber Berita : mStar Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

31 Comments

  1. Lyn

    July 29, 2019 at 2:25 pm

    konon terguris ecah samakn nilai 80sen…

    yg dia dok letak berlain dua butir dalam salmon chips tu ingat ecah tak terguris ke?

  2. alfie

    July 29, 2019 at 1:10 pm

    Sial punya Dato, dia yang menipu orang lepas tu nak berlagak macam dia yang jadi mangsa !

  3. Emanon

    July 29, 2019 at 12:07 pm

    Stop playing victim lah dsv oiiiii…. U can choose not to upload that video even anak ko tertelan pon. Buat apa dia nak berbahasa dgn irg yg xpernah nk jaga and tak pahsm bahasa mcm ko tu. Lulssss

  4. vida the hodoh sundals

    July 29, 2019 at 11:57 am

    si gemok gigi jongang vida ni elok jual bontot aje kat chow kit…sesuai dgn muka nya hodoh

  5. faraj

    July 29, 2019 at 10:42 am

    DSV ,..Kaya Ciput..!! , Kaya Betol mcm Syed Bukhary..!! tui jer nk Cakap..!! Motif.: Org2 mcm DSV ni jadi bahan ketawa persatuan2 Syed Bukhari..!! setakat Harta DSV saya ingat Tokey Ikan kt Ganu tu lagi Kaya..!! DSV sama dgn Rahim Sepah (Camner lah Rahim tu Jepp boleh ajak dia join Sepah)…Rahim tu Masuk pentas Lawak (Baik Maharajalawak @ Musikal Lawak, awal2 dh terkeluar)..nampak sgt org benci Rahim tu..!!! Sinar pun saya malas nk dgr sebab si Rahim ada kat Situ. Rahim tu perasan Bagus, mcm Dato Vida..cuma lain perkerjaan..!!

    • babe

      July 29, 2019 at 11:38 am

      apa kena mengena dgn rahim..ok je,dia feeder bagi jep dgn shuib…kau pergi indon pun ada sule, feeder dia andre dan mak nunung
      hati kau busuk sgt ni…dah bau bangkai..tanam la hati yg busuk tu, tak pun tanam diri kau je…itu rezki dia…baik kau maki allah, sbb dia yg rencanakan sebegitu

    • faraj

      July 29, 2019 at 12:27 pm

      Babe July 29 at11:38 a.m.. yg nyampah dgn Rahim tu sebab lebih kuah dari sudu..dlm Sepah Reunion, Rahim yg lebih buat lawak yg meluat tgk, bila ader Jemputan artis Pompuan dia yg lebih2 Rahim ni mcm dia ingat Muka dia mcm Aron Aziz..!! Motif..Rahim Sepah ni perasan Muka mcm Aron Aziz..!!! DSV perasan kaya mcm Tan Sri Syed Bukhary…tu jer nk ckp…

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama