July 29th, 2019

Kontroversi berlian palsu yang melibatkan Datuk Seri Vida dan Aishah telah pun selesai, namun masih timbul lagi pelbagai isu. Lepas seorang  beri kenyataan, seorang lagi akan balas dan berterusan begitu.

Terbaru, DSV terkilan dan terguris hati dengan tindakan Aishah memperlekehkan nilai barang kemas berjumlah RM80,000 pemberiannya dengan menyamakannya dengan nilai 80 sen.

Terima kasih kerana kebaikan itu (memulangkan berlian asal yang dimenangi dalam kotak handmade). Tapi hati saya terguris, bila dia kata tak hadap barang kemas 80 sen.

Begitu mudah dia samakan nilai 80,000 tu macam 80 sen. Padahal Cik B yang tolong bayar guna duit jualan Salmon Salted Egg dia. Cik B buat kejutan untuk saya sebab Cik B memahami saya, tahu perjuangan dan kesedihan saya mengenai isu ini.

Sebelum ini, saya penuhi permintaan dia sebab berpegang pada nawaitu asal tapi sekarang keikhlasan saya tu mungkin dah kelaut. Saya amat terkilan.

DSV pada masa yang sama menafikan dakwaan, anak lelakinya hampir tertelan berlian bernilai RM40,000 sebagai perbuatan biadab. Apa yang berlaku tidak disengajakan, DSV tidak pernah mengajar anaknya untuk bersikap kurang ajar.

Ingatkan dia berterima kasih tapi perkara jadi makin teruk. Dia kata mak ayah dia tak ajar jadi kurang ajar. Saya pun tak ajar anak saya jadi kurang ajar tapi Kacak tertelan, tak sengaja buat macam tu. Saya ingat dia main-main rupanya nak makan nak telan batu berlian tu.

Terdahulu, DSV menerusi satu sidang media khas semalam menunjukkan berlian dan barangan kemas bernilai RM80,000 yang dipilih sendiri oleh Aishah sebelum diserahkan melalui peguamnya di sebuah kedai emas di Bangsar. Jutawan kosmetik itu sempat  membuat gimik apabila memasukkan dua berlian ke dalam balang makanan ringan.

Sumber Berita : mStar Online


31 responses to “Hati Terguris Bila Aishah Kata Tak Hadap Barang Kemas 80 Sen – Datuk Seri Vida”

  1. Anonymous says:

    sabarlah DSV….aishah tu mmg tak sedar diri dah tua….org dah bagi, xbersyukur

  2. wanxwan says:

    Jangan biar harta dunia buat kita lupa dan leka.

    Nak honeymoon atau bercuti ke korea boleh roger ye

  3. Si cuby says:

    Dah dah le DSV.. Dh terkilan nk mintak balik ke berlian2 tu?? Jangan propa sgt le.. Bawa2 le belajar dr pengalaman.. Konon berkelulusan tinggi tp tgk mcm org kurang cerdik je.. Didik la anak2 yg ada tu sebaik yang mungkin agar berjaya dunia akhirat.. Jgn fikir duit boleh selesaikan semuanya.. Igt jgn terlambat.. Takut menyesal nnt

Loading...