Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Hati Rozita Che Wan Kini Milik Jejaka 34 Tahun

kekasih baru rozita che wan

Kami sebenarnya confuse yang teramat sangat dengan Rozita Che Wan nie. Banyak sangat gosip percintaan pasal dia. Akhir tahun 2009 dulu kecoh sebentar yang Rozita Che Wan bercinta dengan pemain bola sepak Asraruddin Putra Omar. Tup-tup tahun 2010 nie Rozita Che Wan mengaku yang hati dia sudah dimiliki oleh jejaka berumur 34 tahun. Yang pastinya identiti lelaki tersebut masih misteri sehingga sekarang.

Advertisement

Ada berita yang sedap didengar tentang Rozita Che Wan yang kami rasa perlu dikongsikan bersama. Rozita Che Wan bagitau yang jika dia pulang dari menunaikan haji, dia tidak mungkin akan berpakaian seksi dan mendedahkan aurat lagi. Maknanya Rozita Che Wan bakal bertudung selepas pergi haji. Masalahnya tak tau bilanya yang Rozita Che Wan akan pergi haji. Sama-samalah kita doakan agar dia dipermudahkan urusan untuk pergi haji.

Apa-apa pun kami nak ucapkan tahniah kepada jejaka 34 tahun yang berjaya memikat hati janda paling hangat Malaysia. Anda memang jantan!!!

P.S: Korang nak tahu asal usul gambir Sarawak tue macam mana? Silalah layan video episod ke 5 Project Alpha kat atas tue. Banyak teori-teori tentang asal-usul gambir ada dalam video tue. Nanti dah kawin nanti nak cuba try tengok pakai berkesan ke tidak seperti yang diwar-warkan. Project Alpha dibawakan oleh Adidas Action 3, P1 Wimax dan MAS Airlines.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...
To Top