November 29th, 2018

Bekas isteri Hafiz Hamidun iaitu usahawan kosmetik, Joy Revfa nampaknya sudah pun bertemu pengganti.

Hati sedang berbunga dan bahagia, Joy nampaknya sudah semakin terbuka mengenai hubungannya bersama kekasihnya itu dengan berkongsi beberapa saat indah bersama menerusi akaun Instagramnya.

Dikenali sebagai Faiz, rata-rata netizen memuji kekacakan teman lelakinya itu. Mereka turut mendoakan kebahagian pasangan ini dan berharap mereka ada jodoh bersama sehingga ke jenjang pelamin.

Wah, boleh tahan juga citarasa dan pilihan hati Joy. Apa-apa pun, kami juga mendoakan agar hubungan kali ini menemui pengakhiran yang membahagiakan.


41 responses to “Hati Joy Revfa Sudah Dimiliki, Tayang Kekasih Baru?”

  1. Huhuhaha says:

    Alahai x bijaknya awak ni… Tulisan jawi bkn bermakna suci. Ayat quran je suci. Amenda la… Berlmbk buku akademik tulis dlm tulisan jawi dm bahasa lain jugak, bhs parsi contohnya. Klu ko tgk, mesti ko ingat quran kan? Hahahaha. Asal jawi je suci. Itulah tak reti baca jawi,… Kan dah kantoi bodoh

  2. missnaktau says:

    nak tanya je , pakai gelang bertulisan jawi kat tangan cebok boleh ke…. takan setiap kali masuk toilet bukak…

    • Anonymous says:

      Bukannya ayat suci pun tulisan jawi tu nama dia siti arifah ko bajet concern sgt baca jawi pun x reti booo

    • Huhuhaha says:

      Alahai x bijaknya awak ni… Tulisan jawi bkn bermakna suci. Ayat quran je suci. Amenda la… Berlmbk buku akademik tulis dlm tulisan jawi dm bahasa lain jugak, bhs parsi contohnya. Klu ko tgk, mesti ko ingat quran kan? Hahahaha. Asal jawi je suci. Itulah tak reti baca jawi,… Kan dah kantoi bodoh

Loading...