Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Hati Joy Revfa Sudah Dimiliki, Tayang Kekasih Baru?

Bekas isteri Hafiz Hamidun iaitu usahawan kosmetik, Joy Revfa nampaknya sudah pun bertemu pengganti.

Hati sedang berbunga dan bahagia, Joy nampaknya sudah semakin terbuka mengenai hubungannya bersama kekasihnya itu dengan berkongsi beberapa saat indah bersama menerusi akaun Instagramnya.

Advertisement

Dikenali sebagai Faiz, rata-rata netizen memuji kekacakan teman lelakinya itu. Mereka turut mendoakan kebahagian pasangan ini dan berharap mereka ada jodoh bersama sehingga ke jenjang pelamin.

Wah, boleh tahan juga citarasa dan pilihan hati Joy. Apa-apa pun, kami juga mendoakan agar hubungan kali ini menemui pengakhiran yang membahagiakan.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

41 Comments

  1. Huhuhaha

    December 2, 2018 at 7:45 am

    Alahai x bijaknya awak ni… Tulisan jawi bkn bermakna suci. Ayat quran je suci. Amenda la… Berlmbk buku akademik tulis dlm tulisan jawi dm bahasa lain jugak, bhs parsi contohnya. Klu ko tgk, mesti ko ingat quran kan? Hahahaha. Asal jawi je suci. Itulah tak reti baca jawi,… Kan dah kantoi bodoh

  2. missnaktau

    December 1, 2018 at 11:03 am

    nak tanya je , pakai gelang bertulisan jawi kat tangan cebok boleh ke…. takan setiap kali masuk toilet bukak…

    • Anonymous

      December 1, 2018 at 2:16 pm

      Bukannya ayat suci pun tulisan jawi tu nama dia siti arifah ko bajet concern sgt baca jawi pun x reti booo

    • Huhuhaha

      December 2, 2018 at 7:42 am

      Alahai x bijaknya awak ni… Tulisan jawi bkn bermakna suci. Ayat quran je suci. Amenda la… Berlmbk buku akademik tulis dlm tulisan jawi dm bahasa lain jugak, bhs parsi contohnya. Klu ko tgk, mesti ko ingat quran kan? Hahahaha. Asal jawi je suci. Itulah tak reti baca jawi,… Kan dah kantoi bodoh

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top