January 27th, 2011

Nampaknya Fasha Sandha sudah bengang dengan seseorang dan bakal membongkar sesuatu hari ini. Kali ini beserta dengan bukti-buktinya sekali. Itulah luahan kata-kata Fasha Sandha di Twitternya. Abang Nara mula mengesan sesuatu yang tidak kena apabila Fasha Sandha menulis di Twitternya seperti di bawah.

twitter fasha

Takkanlah Fasha bengang dengan Abang Nara sebab Abang Nara tak mengorat dia kot? Tak logik kan? Ini mungkin ada kaitan dengan kisah cinta Fasha dan Jejai yang sudah tamat semalam. Tak lama selepas itu, hasil rikian Abang Nara, Fasha meluahkan lagi isi hatinya.

twitter fasha

Ok Abang Nara makin keliru. Serius tak faham apa yang dimaksudkan dengan “ditindas” oleh Fasha. Mungkin ada sesuatu yang kita sebagai peminat tidak tahu. Ada peristiwa di sebalik tabir. Dan nampaknya Fasha sememangnya sudah bertekad untuk membongkar segalanya hari ini.

twitter fasha

Dan sesungguhnya esok yang dimaksudkan oleh Fasha itu adalah hari ini. Abang Nara bajet pembongkaran rahsia ini bakal menjadi muka depan Harian Metro hari ini. Tak sabar rasanya nak tengok apa yang bakal dibongkarkan oleh Fasha. Mungkinkah sesuatu yang bakal mengejutkan semua orang?

twitter fasha

Seperti yang tertulis di Twitter Fasha Sandha, kita cuma perlu menunggu bila suratkhabar hari ini siap dicetak dan dihantar ke kedai mamak berhampiran untuk mengetahui apa yang dirahsiakan selama ini. Abang Nara sungguh excited sampai tak boleh tidur lagi. Hohoho.

P.S: Ada berani kawin 4 orang serentak?


Comments are closed.

Loading...