Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Harap Kerajaan Bantu Kami, Artis Yang Selama Ini Banyak Bantu Negara- Black Hanifah

black hanifah

Kesan wabak COVID-19 dari sudut ekonomi dirasai di seluruh dunia dan berikutan lanjutan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) sehingga 14 April ini, tidak dinafikan banyak pendapatan rakyat negara kita akan terjejas.

black hanifah artis bantuan kerajaan

Advertisement

Berbicara mengenai situasi itu, penyanyi Black Hanifah turut menyatakan “periuk nasi” penggiat seni tempatan juga terjejas dan berharap agar pihak kerajaan  tidak meminggirkan artis yang selama ini banyak membantu negara dengan memberi bantuan khusus.

Saya berharap kerajaan dapat membantu kami, golongan selebriti tanah air yang selama ini banyak membantu negara. Saya berharap kami diberi pertolongan seperti apa yang diperoleh orang awam supaya beban ditanggung dapat dikurangkan sedikit.

black hanifah

 

Kami juga perlu membayar bil dan menanggung perbelanjaan harian. Memang apa yang dipaparkan di media sosial tampak seperti kami berduit. Namun, apabila dalam situasi begini, kami tiada kerja untuk beroleh pendapatan.

Persembahan dan aktiviti seni semua dibatalkan atau ditunda. Seperti saya, pada bulan ini sahaja, program televisyen (TV), konsert dan pelbagai lagi, semuanya ditangguhkan. Selagi semua itu ditunda, kami tiada pendapatan.

black

Kami pasti pihak kerajaan telah cuba yang terbaik untuk membantu rakyat yang pendapatannya terjejas akibat COVID-19. Apa yang penting, buat masa ini kita patuhi sahaja PKP agar dapat memutuskan rangkaian virus tersebut.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

60 Comments

  1. Hahahaahs

    March 26, 2020 at 2:59 pm

    Kahkah kah…dlm ig nmpak mcm duit beratus ribu…mana pi semua duit…

  2. Ddamai

    March 26, 2020 at 2:55 pm

    Cer lhdn cek payment diorang dapat….jam seketul pun puluh ghibu…..poyo

  3. Gua ushar je

    March 26, 2020 at 2:42 pm

    Black.bg cadangan ikut otak bukan lutut..dlm socmed tayang mewah sgt tp rupanya simpanan xde.dr artis mengharap bantuan baik cr jalan buat side job..cleaner,fud panda,runner,buruh n lain2 essential sevice ade je kosong..boleh kan apply janji halla.aku pun pernah keje cleaner syukur masih bernafas dgn kurniaan ALLAH SWT dr ko nak harapkan bantuan kerajaan…PAKAI OTAK BUKAN PAKAI LUTUT BLACK OOIII..brader tu da offer jd agen ayam rempah bisnes dia..apa lg..memilih ke lubang rezeki???

  4. Anonymous

    March 26, 2020 at 2:36 pm

    Kelako jgk statement ko ni black….???

  5. Anonymous

    March 26, 2020 at 2:36 pm

    Kelako jgk statement ko ni black….???

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top