Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Harap Kerajaan Bantu Kami, Artis Yang Selama Ini Banyak Bantu Negara- Black Hanifah

black hanifah

Kesan wabak COVID-19 dari sudut ekonomi dirasai di seluruh dunia dan berikutan lanjutan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) sehingga 14 April ini, tidak dinafikan banyak pendapatan rakyat negara kita akan terjejas.

black hanifah artis bantuan kerajaan

Advertisement

Berbicara mengenai situasi itu, penyanyi Black Hanifah turut menyatakan “periuk nasi” penggiat seni tempatan juga terjejas dan berharap agar pihak kerajaan  tidak meminggirkan artis yang selama ini banyak membantu negara dengan memberi bantuan khusus.

Saya berharap kerajaan dapat membantu kami, golongan selebriti tanah air yang selama ini banyak membantu negara. Saya berharap kami diberi pertolongan seperti apa yang diperoleh orang awam supaya beban ditanggung dapat dikurangkan sedikit.

black hanifah

 

Kami juga perlu membayar bil dan menanggung perbelanjaan harian. Memang apa yang dipaparkan di media sosial tampak seperti kami berduit. Namun, apabila dalam situasi begini, kami tiada kerja untuk beroleh pendapatan.

Persembahan dan aktiviti seni semua dibatalkan atau ditunda. Seperti saya, pada bulan ini sahaja, program televisyen (TV), konsert dan pelbagai lagi, semuanya ditangguhkan. Selagi semua itu ditunda, kami tiada pendapatan.

black

Kami pasti pihak kerajaan telah cuba yang terbaik untuk membantu rakyat yang pendapatannya terjejas akibat COVID-19. Apa yang penting, buat masa ini kita patuhi sahaja PKP agar dapat memutuskan rangkaian virus tersebut.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

60 Comments

  1. Zam Mar

    March 30, 2020 at 1:57 pm

    Hebat sangat ke nama / perkataan artis ni? Berapa ramai yg jadi baik krn artis dan brp ramai yg rosak krn artis? Sorylah bg aku artis sama je dgn org yg lalu lalang kat pasar beli sayur beli ikan. Dh dpt barang semua balik rumah. Esok dtg lagi. So apa hebatnya? So apa beza nya? Hinggakan nak asingkan artis dgn org ramai kat pasar?

  2. azric

    March 30, 2020 at 1:09 pm

    apa yg korang artis bantu pd rakyat….melalak kehulu hilir korang dpt duit…dpt duit korang beli stering keta…beli kasut ribu2an ringgit…pakai keta mewah…duduk banglo beso….berjoli sakan dan tunjuk kemewahan mcm org bisnes…bila negara berlaku mcm ni musibah artis udah jadi pengemis mintak sedekah mcm org papa kedana…gi mati la korang

  3. Anonymous

    March 28, 2020 at 10:39 am

    Artis tu apa… Bukan orang awam jgk ka? Ceh!!!

  4. Anonymous

    March 28, 2020 at 4:31 am

    Rezeki dtg Dr ALLAH.. De AG segelintir Dr kami xmohon bhsr.. Xsempat nk mohon.. Tp kami yakin rezeki 2 de.. Qo pttnye bersyukur gn pe yg Qo de skrg kehidupan Qo mewah… De fikir golongan bwh Dr qo… Yg dpt 2 dh rezeki dowg.. Tp persoalan nya pe yg qo buat negara..

  5. Anonymous

    March 27, 2020 at 9:17 pm

    betul betul betul…pkp ni lbih kurang sebulan…tkkan selama ni tk nyimpan langsung,,..kerajaan bntu yg nk bnda asas dulu..hmpa retis tkdak show dh ngelabah.g la bntu ..kt kg ni hat susah ank kecik pmpers susu lg..mknan koi sikit

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top