Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Hans Isaac Nafi Bercuti Bersama Neelofa Di Maldives

Umum mengetahui baru-baru ini Neelofa menikmati percutian yang sangat indah di Pulau Maldives dan berkesempatan untuk merasai pengalaman menginap di sebuah villa mewah di dasar laut berharga RM200,000 untuk satu malam.  Selebriti itu juga sempat berkongsi beberapa foto sekitar percutiannya dengan peminat di Instagram.

Advertisement

Namun, timbul spekulasi mengatakan Neelofa turut bercuti bersama dengan bekas kekasihnya, Datuk Hans Isaac. Semuanya bermula apabila tersebarnya foto Hans bersama seorang peminat yang mendakwa mereka terserempak dengannya di lapangan terbang.

Bagaimanapun, Hans menfikan khabar angin tersebut dan menjelaskan ia hanya satu kebetulan sahaja.

Tak, saya di lapangan terbang tu, KLIA dan sedang menuju ke tempat lain. Mereka yang ke sana (Maldives) dan bukannya saya. Seronok kalau dapat pergi Maldives, mahal tempat tu.

Advertisement

Hans pun sudah mengakui ada teman wanita baharu cuma belum bersedia untuk mendedahkan identiti pasangannya itu. Mungkin hubungan rapat Hans dan Neelofa membuatkan orang ramai terus menyangka mereka bercinta dalam diam sedangkan mereka tidak mempunyai hubungan istimewa.

Sumber Berita : mStar Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

18 Comments

  1. Anonymous

    November 5, 2018 at 8:49 am

    HAHAHA..mana yg buat pitnah..beriya2 kompang cerita2..buat lagi buat lagi sebelum account dunia ni tutup..nanti bole loh bagi phala kat yg dipitnah sudah di akhirat..acc. dunia masih lagi terbuka luas tapi cuma bila2 masa juga bole tutup..huhuhu

  2. Anonymous

    November 4, 2018 at 6:29 pm

    Kenapa mat ron97 ada disitu?

  3. mak bedah

    November 4, 2018 at 12:50 pm

    ooo kau ropenye yg ngomen kat atas tu yo milah …marah beno LOL

  4. mak bedah

    November 4, 2018 at 10:52 am

    laaa yaarabbbi komen atas sekali tu punya bersungguh .detail..PA lopa ke….’dah mandi ke belom bau kepam,bilik dah kemas blom ‘ pegi mandi nyibuk je pasal retis

    • milah

      November 4, 2018 at 12:18 pm

      mak bedah kaki bawang busuk.. phuiiii

  5. Anonymous

    November 3, 2018 at 4:01 pm

    lain kali tak perlu la nak reka cerita, sampai menimbulkan fitnah.. sebab tu lofa taknak bergambar, sebab orang boleh reka cerita macam2, yang bodoh pi percaya.. hakikatnya hans tak ikut pun pergi maldives.. lofa pergi berempat saja dengan adik dia little miss khan, jurumekap khir khalid dan stylist abushaefhamza..

    • Alanice

      November 3, 2018 at 7:12 pm

      Lopak sndiri komen, kesian

    • Anonymous

      November 3, 2018 at 11:58 pm

      Lahh yang nenek fakezura dekat atas ni sentap lebih reply komen lopak kenapa?

      Stress x tercalon dan tak dijemput langsung dekat ASK2018 ke?

    • Anonymous

      November 4, 2018 at 12:16 am

      Kayu2 tidak dijemput. Yang betol2 berbakat je dijemput… yang hebat2 belaka semalam….

    • Anonymous

      November 7, 2018 at 12:35 pm

      drama pun setahun skali bakat kelautan hindi mmg laa x di jemput….xde aura langsung sbg pelakon…setakat rupe je blh laaa…lps tu video pra jimak..org srkg dh muak nk tgk video sweet tu…klu setakat video pra jimak lbh baik tgk vidoe porn lg bgs…hahahhahahaa…..

    • Anonymous

      November 5, 2018 at 1:46 am

      fan lofa haruslah ikuti dan ambil tau setiap perincian life lofa.. tak macam engkorang, suka tambah dosa..

    • aku membawang

      November 5, 2018 at 11:53 am

      ceh dah terang llagi nyata lagi nak sembunyi
      setakat lofa bercuti dgn hans ni dah basi dah dan dah biasa lalalalalalal

Loading...
To Top