April 4th, 2019

Gara-gara salah faham yang berlaku, hubungan baik antara Datuk Hans Isaac dan Nur Fazura yang terjalin sejak 16 tahun lalu terjejas.

Fazura dikatakan tetap dengan pendiriannya mahukan Hans memohon maaf atas dakwaan menghantar kiriman mesej menuduh beliau tidak menghormati artis lain dengan membuat keputusan sendiri “mengheret” suaminya, Fattah Amin ketika bergandingan bersama sebagai penyampai anugerah di FFM30.

Terbaru, Hans menerusi akaun Instagramnya sekali lagi menjelaskan beliau hanya bertanya secara baik dengan Fazura kerana keliru sepatutnya penyampai anugerah semuanya terdiri daripada barisan pemenang FFM yang lalu. Malah, beliau juga tidak pernah membongkarkan mesej perbualan mereka yang disifatkan peribadi itu kepada mana-mana pihak.

Menurut Hans, beliau enggan memberikan lagi sebarang komen mengenai isu ini dan harap penjelasannya itu sudah cukup untuk menjernihkan keadaan.

Rata-rata netizen juga berharap agar Hans dan Fazura dapat menyelesaikan kemelut yang berlaku secara baik.

Industri hiburan di Malaysia ini kecil dan agak tidak elok jika hendak terus bermasam muka. Apa yang berlaku mungkin satu salah faham sahaja, lebih baik kalau dapat bertemu secara empat mata dan selesaikan segala masalah dan rasa tidak puas hati.


60 responses to “Hans Isaac Enggan Lagi Komen Isu Bersama Fazura, Tidak Mahu Terus Sengketa”

  1. anonymous says:

    apa penting sgt hans tua ni sebok la dey podahh

  2. X kesah says:

    Lawak baca Komen dalita (oo ada no pazura rupanya)member2 aku yg jd silent readers klu tension bkk je gossip beautiful nara ilang kjp stress.

  3. Menyampah says:

    Makin menyampah pulak dgn si fazura ni..teringat dulu die salah faham kes KimK tu..nampak benor kebodohan dia tapi ego tinggi tetap nak menang..sudah2 la tu jadi bodoh fazura oi..publisiti murahan ???

  4. Smartbird says:

    What a crap, PROTOCOL…….macam istiadat diraja pula nak dibuatnya…pls la. Frankly I only watch part Fazura n hubby giving the awards & Maya K after that, yg lain……miss terus, sori. As I can see front seats for vvip semuanya kosong & that speaks for itself. Good Fazura, I support your action & demand.

    • Anonymous says:

      Mybe kau mmbesar dgn rancangan anugerah meletop kot. Thats why kepala otak kau sempit

    • makcik ko says:

      kesian ko..msti xskolah.kt skolah xbljr ye psl adab, peraturan & protokol? kesian ko nih..nk support blh tp jgn smpai tunjuk sgt bodoh tu…PROTOKOL tetap PROTOKOL suka ke tidak ko kne follow..xpernah ke mejeliss mmg jdi mcm ko ni..katak bwh tempurung…bodoh sombong

  5. dalita says:

    alah peraturan apa sangat, kadang2 depa langgar jugak, sebab Hans tu je yang marah Fazura dgn Fattah…boleh kot jumpa belakang cakap elok2 pi main wassap sapa suruh? Oh ada nombor Fazura rupanya, balik rumah kang neelop marah lak, opss..peraturan taik kucing lah selama ni depa ikut sgt ke peraturan, kengkonon terkejut takda makna nak terkejut sangatlah…dah tak suka tu memanglah semuanya salah..lagipun fazura dgn fattah lagi dapat banyak kontrak iklan sekarang, Hans sendu sikit walau ada gelar Datuk…huish

Loading...