Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Hans Isaac Dedah Puteri Balqis Terima Sumbangan Lebih RM100,000

puteri balqis sumbangan lebih rm100,000

Nampaknya program Bersamamu telah membuka mata ramai pihak yang mungkin selama ini tidak menyedari masalah kesempitan hidup dan penyakit yang dihidapi oleh pelakon cilik, Puteri Balqis. Rata-ratanya meluahkan rasa simpati terhadapnya dan banyak pihak tampil menghulurkan bantuan.

puteri balqis

Advertisement

Pihak Finas juga tidak terkecuali ingin meringankan beban yang ditanggung oleh Puteri Balqis dan ibunya.

Datuk Hans Isaac, selaku Pengerusi Finas menerusi satu posting di akaun Instagram miliknya telah berkongsi dengan umum bahawa pihaknya sudah merancang beberapa projek bersama puteri Balqis.

puteri balqis sumbangan lebih rm100,000

Hans turut mendedahkan, menurut sumber daripada Media Prima, sumbangan yang diterima oleh Puteri Balqis kini sudah mencecah lebih RM100,000. Malah, kesemua buku puisi juga sudah habis dijual.

Difahamkan, dengan wang tersebut ibu Puteri Balqis berhasrat mahu menghantar anaknya ke sekolah dan mahu dia mengikuti kelas Bahasa Inggeris.

Advertisement

puteri balqis sumbangan rm100,000

Sesungguhnya ramai insan berhati mulia yang tampil membantu dan semoga dengan dana yang sudah berjaya dikumpulkan ini dapat memberikan sinar harapan baru buat Puteri Balqis.

Sumber Berita : NST 

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

13 Comments

  1. Oooo nak tido mana

    January 16, 2020 at 8:50 pm

    Aku sikit pon tak kesian. Byk lg org susah kt mlsia ni. Byk lg org y lebih memerlukan. Sorry to say, bkn tugas budak tu untuk sara fmily.

  2. Anonymous

    January 16, 2020 at 5:56 pm

    woi si bodoh mana yang tolong anak si kacip ni? sape2 tolonglah angkut si kacip ni and hantar pusat serenti. jangan sibuk nak compose post dekat insta si anak.

  3. Minah

    January 16, 2020 at 5:10 pm

    Hrp dgn 100k tu x da la lpas ni ada yg mngaku bapak, mngaku sedara .

  4. mimi

    January 16, 2020 at 3:42 pm

    agreed. anak tak berlakon terus takde income. so u as a parent buat apa? jangan bermain dengan emosi balqish, you are making her guilty by putting up all the burden to her. go get work. apa apa pun. bina hidup baru.

  5. nana

    January 16, 2020 at 3:25 pm

    kenapa sikit2 nk berlakon. kerja je la kerja yg menjamin. ada gaji bulan2, ada epf ada socso. mak dia ni tak pandai ke? sihat akal fizikal g la kerja elok2. budak ada spm je pun pandai cari duit. boleh je berjaya tak sibuk2 pun nk berlakon. dan berhenti la harapkan anak atau jual nama anak. umur dh tua bangkak anak baru sorg dh tak pandai manage.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama