June 4th, 2014

Secara tiba-tiba, Hanez Suraya menerusi akaun Instagramnya telah membuat permohonan maaf secara terbuka kepada orang ramai. Tidak diketahui sama ada permohonan maaf ini ditujukan khas kepada isteri kekasihnya, namun Abang Nara respek dengan kesanggupan Hanez melakukan perkara ini. Bukan senang untuk memohon maaf, ia memerlukan kuatan dalaman yang amat hebat. Tahniah Hanez!!!

hanez suraya minta maaf

Hanez Suraya telah memuat naik gambar di bawah dengan kata-kata ini:-

Kita sebagai manusia xpernah lari dr membuat kesilapan. Di sini secara rendah diri Hanez ingin memohon maaf kpd semua atas segala kesilapan Hanez. Hanez sedar banyak kesilapan yg telah hanez lakukan. Hanez juga ingin berterima kasih kpd semua di atas teguran yg diberikan dan di atas sokongan semua. Hanez terima dgn positif dan hati terbuka. InsyaAllah. Amin

hanez mohon maaf

Abang Nara dapat rasakan keikhlasan dan kejujuran Hanez Suraya dalam setiap bait katanya. Abang Nara juga ingin memohon maaf kepada Hanez jika ada terkasar bahasa sepanjang menulis mengenai dirinya lebih-lebih ketika kontroversi panas tersebut. Semoga dengan permohonan maaf Hanez ini, kehidupannya akan lebih tenang dan diberkati. Sama-samalah kita doakan.


Comments are closed.

Loading...