Written by AbangNara | March 5th, 2014

Pelik tapi benar. Itulah yang boleh Abang Nara katakan mengenai sidang media yang dianjurkan oleh Hanez Suraya di Hotel One World petang tadi. Pelakon ini telah meminta isteri kepada Mr. R iaitu Liyana Manan memohon maaf kepadanya secara terbuka kerana  memfitnah dirinya sebagai punca keretakan rumah tangga mereka.
hanez suraya liyana mananSelain Hanez, suami Liyana Manan iaitu Romie Razin Adilha yang sebelum ini dikenali sebagai Mr. R turut hadir ke sidang media ini bersama peguam masing-masing. Kata Hanez:-

Kenyataan dia (Liyana) di media agak melampau kerana saya dan Mr.R baru saja berkenalan 3 bulan lalu. Sedangkan dia memfailkan cerai di mahkamah pada 8 Oktober tahun lalu. Dia yang memulakan isu ini dan dia dah libatkan satu Malaysia. Semua orang dah kenal saya dan terpaksa menanggung malu. Keluarga saya juga turut menanggung malu. Jadi saya mahu dia meminta maaf secara terbuka.

Segala dakwaannya mengatakan sayalah menjadi punca keretakan rumah tangga dia dan suaminya langsung tidak benar kerana saya mengenali lelaki berkenaan pada 20 Disember lalu (tiga bulan lalu) sedangkan dia menuduh saya menjalinkan hubungan lapan bulan lepas.

Kita lihat dulu sejauh mana respons dia mengenai permintaan saya ini dan jika dia tidak membuat seperti yang saya minta, nantilah tindakan saya seterusnya.

hanez suraya liyana manan

Makin pening Abang Nara dibuatnya dengan kontroversi Hanez Suraya ini. Rasanya dulu Hanez yang memulakan kenyataan bahawa kekasihnya seorang duda dan bukan suami orang. Tup-tup apabila dah sah Mr. R suami orang, si isteri pula yang kena minta maaf? Agak pelik dan menghairankan sungguh. Apa pula pendapat anda? Kredit info Mstar Online dan MalaysianDigest.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

636 responses to Hanez Suraya Mahu Liyana Manan Mohon Maaf Kepadanya

  1. Anonymous says:

    perampas…ada hati nok suh k.ana mnta maaf ngn dia..perangai seburuk2 manusia

  2. Nur says:

    asal plak kena mtk maaf… kau yg salah sbb jatuh cinta dengan lelaki org..
    kalau status dia betul2 dh bercerai tak pe lah kau masuk line…
    Ni dia tak bercerai tgh ada masalah kau masuk line…
    Tempat kan diri kau kt tempat liyana manan tu………
    Api tgh marak kau cucuh lg api mmg makin marak lah…
    masalah lah kau ni

  3. MHB says:

    ============================================
    HANEZ SURAYA MEMANG TAK BERSALAH…
    ============================================

    https://www.facebook.com/MembinaHubunganBahagia/posts/725009687530693/

  4. Kesiandehlo says:

    anak saper la hanez nih. mak pak tak ajar ke dulu2 mencurik hak org tu berdosa

  5. angah says:

    606 komen? komen paling banyak.. kami sokong liyana.. banyak doa.. sabar.. demi anak2 yg tercinta.. kami sayang liyana…

  6. angah says:

    606 komen? komen paling banyak.. kami tetap sokong liyana…

  7. ntahape2 says:

    muka hanez berjerawat? lol..

  8. mawar berduri says:

    alah setakat jantan tak guna ni jangan lah nak heran sangat untuk pengetahuan semua adik2 beradik jantan tak guna ni pun 2×5 jenis spesis suka betina murah2. sampai pakcik ke anak buah poooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  9. pink says:

    minah ni muka berutu mcm kulit katak puru…..ak tk th ko ni makhluk apa…minah ni asal- usul dia kat mana ye?

  10. taik ko says:

    biasalah kalo orang jantan ni bila banyak duit dia nak burit..
    pompuan pulak nak jantan yang ada beras dan keras.
    bila burit si hanez dan lembek barulah dia cari burit lain..
    yang bodong bangang sapa?… hanezz jugak

  11. hanez kerutu says:

    muka hanez suraya kerutu. duta aura white mcm mana ni. fuck off la

  12. NINANINO says:

    Kalau betul nak Mr. R nak menikahi HS, tak perlu sampai bercuti bergambar berpelukan. Ni yang kita nampak, yang kita tak nampak? Akan banyak sangkaan buruk dengan perbuatan mereka. Agama tidak menghalalkan apa yang HARAM ye HS & Mr R. Semoga Allah beri hidayah kepada mereka. :’)

  13. heru says:

    Apakah Mr.romie sama sekali tidak memahami perassan istrinya, orang yang selama ini bersama, sudah memberikan anak pula. Apakah sama sekali tidak ada perasaan menyayangi walau sebagai ibu nya anak-anak mereka yang pernah melahirkan anak-anak dia.

  14. ayang7351 says:

    Sape Ko Liyana nak pi Mintak maaf Kat Ko…, Dasar Bajingan… wkakakakak

  15. anne says:

    teruknya muka hanez ni. kulit menggerutu walau mekap sekilo.

  16. Don says:

    Oh hanez.. Jom couple ngan i. I ade 2 meseratti, satu biji i nk guna langgar ferrari mr r tu. Satu biji lg i bg u ok x?

  17. Ireadireview says:

    Dah rosakkan rumah tangga org,bukan nak minta maaf ,ni die pula yg nak isteri tu minta maaf. Hebat tul lah mental artis Malaysia ni. Jantan mcm mr,R ni x bleh dibuat laki ni,kahwin,bunting kan pompuan,dah beranak cari lain. Dah jumpa dahi licin,pipi gebu, Ada je yg x Kena pada siister. Rezeki ko x ke mana tu mr r, Kalo isteri yg susah senang hidup dgn ko ko buang begitu je! Guy like you,give other man bad name!

  18. Mak Timah Kaki Temberang says:

    kesian hanez sorang yg kene hentam! laki tuh yg playboy isteri dia jugak kate sbelum Hanez pun laki dia mmg dh lame buat perangai dgn prempuan lain.! ape-ape pun perasaan xboleh dipakse andai itu takdir mereka.

  19. mairashaklee says:

    Mcam2 ceritanya…hmmm…inilah kalau tau nk kawin je..sebb tu kna kurusus kawin..cari ilmu dlu…nie tak bila kawin tunggang langgang…hope dapat dijadikan pengajaran..

  20. nas says:

    xde la lawo benor hanez ni.. jadi duta aura white? dulu la. dia sll dapat watak wanita jalang.. perampas.. mulut lancang.. rupanya pengarah tahu.. watak tu mmg watak dia.. x yah payah2 nak berlakon. huhuhu

  21. Faten Alina says:

    Muka je putih, tapi hati hitammm.. busuuuukkk….

  22. Malaikat Lalu says:

    Jaga! Pompuan Perampas yg Tak Kira Bangkai Laki Orang Pun dia Nak Sapu & Si Jantan Yang Tak Puas Nafsu Tak Dapat Khawin Dua Buat Scandal Sampai kat Luar, Sedang Membaca Komen2 Semua… Apa Kau Rasa? Oren!!! Pompuan Perampas vs Suami Curang

  23. Cleepz says:

    Sunggug aku rasa benci gila bila dengar pasal Hanez ni.. Tapi still gak nak up to date pasal diorang. hahaha

  24. Cikaro says:

    Kekasih suami suruh isteri kekasih mintak maaf. Ade juga orang jenis ni. Sepatutnya jangan belakukan hubungan sullit dengan suami orang. Hormatilah dia kerana dia adalah wanita juga…..

  25. Shaklee says:

    mungkin hanez perlu minta maaf dulu pada liyana ni baru mudah urusan bisnes

    hanya pandangan saya saja ya hanez

  26. Viral CInta says:

    Semua orang buat kesilapan..maafkan aje..