March 13th, 2015

Pejam celik pejam celik, esok 14 Mac adalah tarikh pernikahan Hanez Suraya dan juga Romie Razil Adilha. Cepat sungguh masa berlalu. Pastinya orang yang paling berdebar-debar menunggu ketibaan saat bahagia tersebut adalah Hanez Suraya sendiri. Mereka berdua bakal diijabkabulkan di Masjid Putra, Putrajaya. Tak sampai lagi 24 jam, gelaran seorang isteri akan menjadi milik Hanez Suraya.

gambar nikah hanez suraya

Apa yang penting, segala persiapan untuk hari esok sudah pun siap sepenuhnya. Pasti meriah majlis yang akan berlangsung. Semoga segalanya berjalan lancar buat Hanez dan Romie. Gementar itu perkara biasa. Semoga debaran itu akan berakhir apabila Romie menyebut lafaz akad nikah. Kata Hanez.

Alhamdulillah, semua persiapan sudah siap untuk majlis pernikahan esok. Jujurnya, perasaan saya kini bercambur baur. Rasa gementar itu makin terasa sejak seminggu lalu. Gementar kerana bakal menggalas tanggungjawab baru sebagai suami dan berkongsi kasih dengan anak-anak Romie.

Memandangkan sebelum ini saya melalui pelbagai dugaan, esok bakal merubah segalanya. Pastinya ia satu lagi perasaan yang ingin saya tunjukkan kepada orang di mana saya juga berhak merasai kebahagiaan itu.

gambar nikah hanez suraya

Selamat pengantin baru diucapkan buat Hanez dan Romie. Semoga berbahagia sehingga ke akhir hayat. Tahniah atas perkahwinan anda. Sumber MediaHiburan.


Comments are closed.

Loading...