Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Haneesya Hanee Gunakan Isu Kulit Gelap Untuk Raih Publisiti?

haneesya hanee

Lama juga tidak dengar cerita bekas Juara Dewi Remaja 2018/2019, Haneesya Hanee yang pernah mencetuskan kontroversi gara-gara video viral di kelab malam.

haneesya hanee

Advertisement

Bagaimanapun, masih ada yang tidak menafikan betapa tabahnya dia apabila sering dikutuk kerana warna kulitnya yang hitam manis. Ejeklah macam mana pun, tetapi Haneesya tetap tidak berputus asa dan membuktikan orang yang berkulit gelap juga mempunyai kecantikan mereka tersendiri.

Malah, dia turut dijadikan sebagai sumber inspirasi buat mereka yang mempunyai kulit gelap di luar sana untuk tampil lebih yakin.

haneesya hanee

Namun, rata-rata netizen mula bosan dengan tindakan Haneesya yang sering membangkitkan isu warna kulitnya itu. Seakan sengaja ingin “acah-acah” jadi mangsa dan meraih simpati  serta publisiti murahan.

Kenapa nak jadikan benda ini sebagai

kekurangan. Stop play the victim card

haneesya hanee warna kulithaneesya haneekontroversi haneesya hanee

Advertisement

Apa pula pendapat anda tentang isu ini? Perlu ke selalu bangkitkan isu warna kulit untuk mendapat perhatian?

Sumber Berita : Twitter

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

16 Comments

  1. Anonymous

    September 11, 2019 at 12:41 pm

    nak menang anugerah meletops.. kena la buat isu.. kan???

  2. aku lebih hitam dari kau

    September 11, 2019 at 9:32 am

    kau salah kan mak dan bapa kaulah sebab kau hitam…… ramai juga orang lebih hitam dari kau tapi ok je… tak ada lah dicakap macam2….

    atau kau mau salahkan kelab malam tu jual arak yang kau minum tu menyebabkan kau kena tarik tiara dewiremaja kau tu…

    benci betul orang minta perhatian ni…. sorry lah ye iklan kau dalam tv pun tak nak tengok bukan sebab kau hitam tapi perbuatan kau tu yang minta puji kejutan budaya glamour…

  3. Akak Kantin

    September 10, 2019 at 6:59 pm

    Tak kesah la kulit putih atau gelap..yang penting bersih + wangi +…lepastu mana bahagian kau yang kurang elok tu..janganlah makin ditayang…contoh itu hari orang persendakan lutut kau yang berkerak..Dah tau sejenis lutut macam tu..elok lah pakai pakaian yang tak nampak lutut..Bila jadi kecaman kau pulak meroyan cakap orang persendakan ciptaan allah…Kalau sejenis macam tu baik kau diam jelah..Bab kutuk kau pandai sebut allah n agama..Tapi kau sendiri tak ikot perintah allah…

  4. x124

    September 10, 2019 at 5:22 pm

    Wow, you guys are such horrible people. I feel sorry for the unkind people who commented on this site. Only people who are unhappy with their lives would bash an innocent person who is trying to inspire people to be strong and love themselves.

    Firstly, I don’t know Haneesya nor her family personally and I have never even spoken to them. I never even cared for her presence in the industry but lately it has came to my attention that she has sparked a self-acceptance movement of some sort through social medias. Haneesya has motivated and inspired many youngsters to accept themselves the way Allah has created them to be.

    She is so much more inspirational than those celebrities who keep on advertising skin-whitening products which can be dangerous to a person’s health. I know a few people who are truly inspired and motivated by Haneesya Hanee. She works hard to get a better living for her family and has an excellent inner-strength, something many youngsters of this day lack.

    Anyway, to dear Haneesya please never allow these horrible comments bring you down. They are simply trying to drag you to their lowly levels! You are stronger and better than they are. Keep on inspiring those around you as you have touched so many souls without even knowing it. I am a new fan of yours and will always support you.

  5. mimi

    September 10, 2019 at 4:05 pm

    Takde orang kisah pun dik. You are beautiful just the way you are. Perbaiki diri je supaya nampak cantik luar dalam so orang tak ungkit or kaitkan dengan warna kulit you. Neetamanis tu pun sama je gelap tapi takde orang cakap apapun .

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama