Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Hana Azraa Bakal Dedah Bukti Kecurangan PU Abu

hana azraa dedah pu abu skandal

Susulan kenyataan Pencetus Ummah Abu menafikan dirinya bermain kayu tiga, isterinya, Hana Azraa tampil membidas kenyataan pendakwah bebas itu dan berkata dia akan mendedahkan segala bukti kecurangan suaminya tidak lama lagi.

hana azraa dedah pu abu skandal

Advertisement

Sedang sarat hamil anak pertama mereka, Hana berkata buat masa ini dia ingin berehat dahulu dan tidak mahu memberikan komen lanjut mengenai dakwaannya sebelum ini tentang skandal terbaru suaminya.

hana azraa pu abu

Terdahulu, Hana memuat naik sekeping foto wanita tidak bertudung di akaun Instagramnya dan mendakwa wanita itu sebagai skandal baru suaminya. Enggan dirinya terus dihimpit kontroversi, Pu Abu tampil menafikan dakwaan tersebut dan berkata apa yang berlaku sekadar salah faham. Tindakan melulu yang dibuat oleh isterinya itu mungkin berdasarkan emosi ketika hamil.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

25 Comments

  1. Lol

    January 29, 2020 at 1:08 pm

    Macam ko meroyan kat sini ke? Lol.

  2. ko rasa?

    January 29, 2020 at 8:09 am

    biasa muka yang ala2 suci ni mmg suka merempan dan meroyan dalam socmed ke ek….bekas biras aku pun gitu…muka suci lindungan kaabah tapi dh bercerai dgn abg ipar duk aib org tu…nyampah dgn org camni…kenapa la ada org cmni kat dunia ni….semak!

  3. Anonymous

    January 29, 2020 at 12:00 am

    Alah bongoknya…x malu. Igt ada irg nk support dia ke. Seriously? Bodonya

  4. Anonymous

    January 28, 2020 at 11:41 pm

    Acah2 victim pulak.si penyondol ni..rasalah apa ko buat kat ain dulu..baguslah puabugit ni dpt kakinmeroyan aibkan suami.dulu ain ko pijak2 je sbb dia x melawan..skg dah temu buku ngan ruas..penangan janda penyondol laki org.hahahhaha..

  5. Kai

    January 28, 2020 at 10:16 pm

    what *goes around *comes around

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top