January 28th, 2020

Susulan kenyataan Pencetus Ummah Abu menafikan dirinya bermain kayu tiga, isterinya, Hana Azraa tampil membidas kenyataan pendakwah bebas itu dan berkata dia akan mendedahkan segala bukti kecurangan suaminya tidak lama lagi.

hana azraa dedah pu abu skandal

Sedang sarat hamil anak pertama mereka, Hana berkata buat masa ini dia ingin berehat dahulu dan tidak mahu memberikan komen lanjut mengenai dakwaannya sebelum ini tentang skandal terbaru suaminya.

hana azraa pu abu

Terdahulu, Hana memuat naik sekeping foto wanita tidak bertudung di akaun Instagramnya dan mendakwa wanita itu sebagai skandal baru suaminya. Enggan dirinya terus dihimpit kontroversi, Pu Abu tampil menafikan dakwaan tersebut dan berkata apa yang berlaku sekadar salah faham. Tindakan melulu yang dibuat oleh isterinya itu mungkin berdasarkan emosi ketika hamil.


25 responses to “Hana Azraa Bakal Dedah Bukti Kecurangan PU Abu”

  1. Lol says:

    Macam ko meroyan kat sini ke? Lol.

  2. ko rasa? says:

    biasa muka yang ala2 suci ni mmg suka merempan dan meroyan dalam socmed ke ek….bekas biras aku pun gitu…muka suci lindungan kaabah tapi dh bercerai dgn abg ipar duk aib org tu…nyampah dgn org camni…kenapa la ada org cmni kat dunia ni….semak!

  3. Anonymous says:

    Alah bongoknya…x malu. Igt ada irg nk support dia ke. Seriously? Bodonya

  4. Anonymous says:

    Acah2 victim pulak.si penyondol ni..rasalah apa ko buat kat ain dulu..baguslah puabugit ni dpt kakinmeroyan aibkan suami.dulu ain ko pijak2 je sbb dia x melawan..skg dah temu buku ngan ruas..penangan janda penyondol laki org.hahahhaha..

  5. Kai says:

    what *goes around *comes around

Loading...