Written by Bella | September 3rd, 2018

Beberapa kali menyatakan hasratnya untuk memperisterikan Erra Fazira pada tahun ini dan sudah bersedia untuk menjadi bapa segera dan menjaga anak Erra iaitu Engku Aleesya dengna baik, bekas peserta Akademi Fantasia, Shahir Zawawi sehingga kini masih belum menjumpai tarikh yang sesuai untuk berkahwin dengan Erra.

Ramai yang ternanti dan tidak kurang juga ada yang mengecam Shahir hanya berangan sahaja mahu berkahwin dengan Erra sedangkan mereka sebenarnya tiada apa-apa hubungan.

Bagaimanapun, Shahir nampaknya terus bersikap positif dan berjanji tidak akan merahsiakan perkahwinannya dengan Erra jika segalanya sudah ditentukan nanti.

Insya-Allah, jika kami kahwin nanti, saya tak sorok dan akan beritahu kepada semua. Benda baik begini elok diuar-uarkan supaya tidak timbul fitnah kerana jika kita berahsia matlamat perkahwinan itu tidak sampai. Jadi, tak ada alasan nak sorok perkahwinan dan saya janji akan umum tentang hal itu apabila tiba waktunya.

Saya sedar ada tiga bulan sahaja lagi sebelum penutup 2018, tapi apa yang boleh saya kata kita merancang, kalau sampai waktunya kita akan beritahu. Sekarang ini, masing-masing sibuk dengan kerjaya dan sedang mencari-cari masa yang sesuai, cumanya belum jumpa tarikh sebenar lagi.

Harapnya hasrat Shahir itu akan termakbul satu hari nanti. Kalau ada jodoh tidak kemana.

Sumber Berita : mStar Online

25 responses to Hampir Tiba Ke Penghujung Tahun, Shahir Masih Belum Ada Tarikh Sesuai Kahwin Erra Fazira

  1. Gorges says:

    Kalau nak kawin mesti Ada income tetap nak bagi makan isteri dan anak. Jual nasi lemak atau goreng pisang ke.

    17

    0
  2. Anonymous says:

    Mata ke atas tangan di bahu ?

    13

    0
  3. Minah membawang says:

    Aku boo boo boo boo boosan..dgn blablablabla..sembang kencang je mamat nih..kalo tnye erra plak erra kte len..lelama dedua pn mereput..next gosip pls

    12

    0
    • Wekkkkkkk says:

      Tiada tarikh yg sesuai…ngarutlh.
      $$$ je x ada.
      Sembg kencang..padi menegak itu tandanya hampa ( kosong).
      Burung/tikus pun tahu…inikn manusia ko nk auta.
      Lepaskn lah Era tu utk org lain.
      Ko cari pompuan lainlh yg bkn retis.

      16

      0
      • Apaje says:

        Tkde tarikh sesuai. Nk gelak. Nk tunggu tarikh 32/13 muncul. Kalau da ada tarikh tu nk tunggu tahon yg sesuai pulak. Tang yg tu tunggu kiamat la mamat. Ni bukan berita basi lagi. Ni berita da bole kene buang. Tk payah nk susah2 post kt mana2. Kesian era. Blom kawin da kene klentong.

        5

        0
  4. anonymous says:

    Erra bodo.

    26

    0
  5. faraj says:

    Org yg tak bayar Hutang (@Liat Bayar Hutang) adik beradik pun dia jual..tambah kalo Bini..tu jrrr nk ckp…Yg Lelaki jual adik Pompuan untuk bayar Hutang..fikir baik2 Erra….’ Nanti kena jual” …baik jadi janda lagi bagus dr kena jual..pastu nk tanggung biawak hidup plak…!!!! Contohi ZZ Biawak Hidup jrrr buang jauh2…..

    15

    0
  6. Aida233 says:

    erra ni bodohlah. mamat ni dah berapa kali (berapa tahun daaa) cakap nak kahwin nak kahwin tapi kahwin kahwin sampai sekarang.

    erra, this time the stupidity is on you.

    17

    0
  7. Pemerhati says:

    Tolonglah jgn kawin dgn erra. Erra tu baik. Kesian dia. Awk tu kerja pun tak betul. Nak jaga erra. Jgn susahkan erralah.

    2

    1
  8. Anonymous says:

    Tak payah kawin lah ko sahir …. ko x susah erra pun x susah

    9

    0
  9. Anonymous says:

    X payah kawin lgi bagus semua org x susah x gitu…

    4

    0
  10. prihatin says:

    Btul ke nk kwin ngan erra? btul ke erra nk ngan dia ni ? keje pun x de. utang pun bnyk. Cari la org lain erra oii. ramai jantan dalam dunia ni.

    6

    0
  11. bibik_cun says:

    erra nk jd mcm che ta.. tp maybe che ta rezeki menyebelahi die.. kawin muda menjadi.. tp erra pnya kes ni.. takut sebaliknya.. wallahualam.. (tp shahir pandai ckp nk tggu tarikh sesuai.. bg ppuan harapan) poorahhhh!!!!!

    3

    0
  12. aku says:

    sebenarnya erra dah jumpa ruas , benda baik datang sekali je, smaada yusry or engku emran..so now yang dtg beginilah sifatnya

    2

    1
    • perhati je says:

      Lagi nak kaitkan dengan bekas suami… kita tak tahu kisah di sebalik kisah..mereka dah berkahwin lain..Jodoh setakat itu sahaja.Siapa pun pilihan Erra, itulah yg Allah telah tetapkan. Mungkin x husband Erra baik, tetapi mereka bukanlah jodoh Erra ke akhir hayat. Aku tak minat Sahir, tetapi jika dia yg Erra pilih, terpulang..susah payah rumah tangga, mereka yg akan hadap, bukan orang lain.Jaga diri sendiri lebih baik..dan doakan yg terbaik pada orang lain..itu lebih bagus…

      8

      0
  13. Anonymous says:

    erra jgk yg nmpk janda stupid… 2x dah oiiii masih tunggu jgk nak berlaki jenis liat byr hutang… tgk ex husband yg makin happy… lisa & bella jgk yg untung kawin2 dpt tinggal banglo ex husband sediakan… erra nk tunggu banglo sewa shahir ni yg takpenah bayar

    5

    1
  14. awie says:

    rasanya erra tahu apa dia buat.
    entah2 shahir ni cover erra jer supaya org tak kacau.
    manalah tahu kan.
    kl nak yg kaya stakat erra tu petik jari je.
    tapi sejarah erra dia bukan materialistik.

    3

    1
  15. sukati says:

    Ikot engko lah sahey

    0

    0
  16. mimilofa says:

    Takde duit nak kawin lettew! Hutang sana sini macam mana nak bagi anak orang makan

    0

    0
  17. Anonymous says:

    Sembang kahwin meletup mcm bom..hangus je lebih hancur berasap tinggal asap..

    0

    0
  18. cma says:

    lelaki tak der pendirian..

    0

    0

Leave a Comment

Optional