Written by Bella | September 26th, 2019

Anugerah Bintang Popular Berita Harian 32 (ABPBH32) yang berlangsung di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC), Ahad lalu, disaksikan 5.8 juta penonton.

mira filzah abpbh 32

Menerusi laporan data Nielson Malaysia, ABPBH 32 yang disiarkan mulai jam 9 malam, merekodkan 47.5 peratus syer penonton ketika bersiaran, ia sekaligus menandingi rating program lain yang turut bersiaran pada waktu sama.

abpbh 32 hampir 6 juta tontonan

Berita itu memang kedengaran hebat sekali, namun rata-rata netizen mengatakan sebaliknya, angka jumlah tontonan itu seakan tidak relevan. Tahun ini mereka tidak teruja untuk menonton ABPBH apatah lagi terdapat kategori yang tiada kena-mengena dengan anugerah itu seperti Artis Korea Popular. Sepatutnya anugerah berprestij ini fokus kepada pengiktirafan untuk artis tempatan sahaja.

Komen netizen

abpbh 32 hampir 6 juta tontonanabpbh 32 hampir 6 juta tontonanabpbh 32abpbh 32 hampir 6 juta tontonan

Sejujurnya ABPBH tahun ini agak kurang “wow” nya. Tidak salah untuk lakukan pembaharuan dan memberikan nafas baru tetapi janganlah sampai nilai eksklusif anugerah berprestij itu hilang. Bila penonton juga tidak teruja, siapa lagi yang hendak sokong anugerah tempatan? Apa-apa pun harapnya pihak ABPBH tidak salah faham dan menerima setiap kritikan serta pendapat dengan hati terbuka.

Sumber Berita : BH ONLINE

Kredit Foto : Instagram ABPBH 32

3 responses to Hampir 6 Juta Tonton ABPBH 32?

  1. Anonymous says:

    xpaham aku utk berita ni pun nk up muka mira filzah…. muka pengacara mane??

  2. Anonymous says:

    Untuk gosip hot terkini.. sila ke Cari Forum dot com dot my… BN ni dah mati… sendu. Gosip x best hambar!!!

  3. Anonymous annoying says:

    ye la.. gegra vaganza x start lagi.. tahun lepas clash dgn gegar vaganza.. x da org tgk pn abpbh

Tinggalkan Komen Anda Di Sini