“Halalkan Makan Minum Saya..” Berangkat Ke Gaza, Caprice Sertai Misi Kemanusiaan

Hiburan

“Halalkan Makan Minum Saya..” Berangkat Ke Gaza, Caprice Sertai Misi Kemanusiaan

Tidak disangka-sangka, penyanyi rap Caprice difahamkan telah mendapat kebenaran untuk memasuki Gaza, Palestin pada malam Rabu yang lalu.

Perkara tersebut turut diumumkan Caprize menerusi sebuah hantaran di Instagram di mana dia telah terbang ke negara bergolak itu secara bersendirian bagi mengikuti misi kemanusiaan di sana.

Advertisement
View this post on Instagram

A post shared by Caprice (@capriceofficial)

Dia dalam pada itu turut memaklumkan bahawa kebenaran untuk memasuki Gaza tersebut adalah ‘last minute’ dan turut memohon doa orang ramai agar segalanya berjalan dengan lancar.

“Tolong doakan saya Malaysia. Last minute saya dapat kebenaran untuk masuk ke Gaza.Cuma kita kena fly sorang-sorang malam ni. Maafkan saya atas segala kesalahan, halalkan makan/minum…”

Dia dalam pada itu juga berjanji akan mengharumkan nama negara dan rakyat Malaysia.

View this post on Instagram

A post shared by Caprice (@capriceofficial)

Menjengah ke ruangan komen hantaran tersebut, rata-rata peminat dan rakan artis tampil mendoakan agar urusan Caprice dipermudahkan dan perjalanan ke sana selamat dan dilindungi Allah S.W.T.

Caprice
2 years lalu

"Tak Fasal-Fasal Habis Semua Kena.." Kes Langgar SOP, Caprice Masih Tak Puas Hati Dengan 'Influencer'

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...

1 Comment

  1. Proton

    June 25, 2021 at 11:14 am

    Kami doakan Caprice dimudahkan urusan di sana