Written by Bella | September 30th, 2015

Bakal bergelar suami pada 14 Mei tahun depan, penyanyi Hafiz Suip dan tunangnya Nureffy sudah mula melakukan persiapan untuk majlis paling bermakna didalam hidup mereka. Hafiz juga sempat memberitahu bahawa majlis resepsi perkahwinan kedua-dua belah pihak hanya akan diadakan di Sarawak.

Belum menerima sebarang tajaan daripada mana-mana pihak, Hafiz yang tidak mengharapkan perkara tersebut akan mengadakan majlis perkahwinan mengikut kemampuan mereka sendiri.

Memang saya dan Nureffy sudah setuju untuk mengadakan resepsi kami di Sarawak sahaja. Bukan apa, kasihan pula kalau ada saudara saya yang tidak boleh turun ke Kuala Lumpur untuk menyaksikan majlis kami nanti.

Saya tidak mahu mengharap soal itu, kalau ada, saya anggap rezeki. Kalau tiada pun tidak mengapa memandangkan kami berdua sudah bersetuju untuk mengadakan majlis kami mengikut kemampuan kami berdua.

Majlis yang sederhana pun sudah cukup sebenarnya, apa yang penting adalah akad nikah. Tidak perlu berbelanja melebihi keperluan. Apa-apapun semoga majlis yang dirancang akan berjalan dengan lancar.

Sumber Berita: Utusan Online

8 responses to Hafiz Suip Adakan Majlis Resepsi Perkahwinan Hanya Di Sarawak Sahaja

  1. Anonymous says:

    Awalnya beritahu tarikh majlis perkhwinan. Macam2 boleh berlaku till 14 mei 2016. Semoga di lindungi Allah selalu

    0

    0
  2. Anonymous says:

    Rasanya mmg dah lama dia bgtau yang dia nak kawen taon depan..bukan baru ni je dia announced.. awal gila bgtahu..mcm excited lebih pulak

    0

    0
  3. cik mek molek says:

    apa yg cpt umumnya, alahh mcm laaa x biasa. pdahal masa tunang dah tetap dah date kwen thun dpn…doakan yg baik2…

    0

    0
  4. nok gebuzzz says:

    bagus cadangan hafiz nak buat majlis yg sederhana n tak payah ssh kan sedara yg jauh atau yg tak mampu ke majlis kawin tu nnty,lebih baik buat tmpt sendiri jimat kan kos

    0

    0
  5. layan kpop juga yg best says:

    kenapa aku nampak baju tunangnya yg hijau tu seakan2 transparen?
    ada iilusi bra dan seonder hitam gituh

    0

    0
  6. Anonymous says:

    Oklah tu…dia umum tarikh kawin tahun depan. At least diaorang dah bertunang baru sebut bila tarikh kawin. Ada ke pulak bebudak hingusan tu yg baru kenal lubang & batang dah cakap pasal ANAK ANAK KITE nanti…cheh..tu lagi menyampas…

    0

    0
  7. zaza says:

    dia kawin nnti mesti masuk NONA. konfem!

    0

    0