Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Hadir Ke Disko Dengan Berhijab, Sharifah Sofia Dihalau Keluar

Ingin berjumpa dengan rakan-rakannya di sebuah pusat hiburan, Sharifah Sofia yang telah berhijab sejak 1 Julai lalu telah dihalau keluar. Berjaya memasuki disko tersebut, Sharifah Sofia dipandang pelik oleh wanita-wanita yang berada di dalamnya dan akhirnya diminta keluar oleh pekerja disko yang mengenali dirinya.

sharifah sofia disko

Advertisement

Menceritakan pengalamannya kepada Mstar Online, Sharifah Sofia berkata:-

Saya fikir apa salahnya wanita bertudung seperti saya untuk masuk pusat hiburan? Semasa di dalam pusat itu, kebanyakan wanita menunjukkan reaksi pelik terhadap saya sehinggalah pekerja di situ meminta saya keluar sedangkan mereka kenal dengan saya. Masa itu saya tahu kenapa orang memandang, sebab saya pakai tudung. Tetapi saya bukannya mengambil minuman keras ataupun buat perkara yang tidak senonoh pun?

Dan setiap perkara yang berlaku pasti ada hikmahnya. Selepas kejadian itu, Sharifah Sofia merujuk dan membaca semula buku panduan agama. Akhirnya Sharifah Sofia memahami yang dia harus menjauhi tempat sebegitu untuk berhijrah dengan lebih sempurna. Sesungguhnya pengalaman sebegini pastinya memberikan pengajaran yang sangat berguna kepada Sharifah Sofia. Tak gitu?

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

88 Comments

  1. pengkritiklantodak

    August 16, 2012 at 9:01 am

    ni lah org melayu kite…name je islam.. org nak buat baik pun korg nak hentam..biaselah manusia lakukan kesilapan..siape korg untuk menilai & mghukum??mgkin tu pgajaran buat SS…

  2. hambaNya

    August 11, 2012 at 2:52 am

    Astaghafirullah, sedih saya tengok komen2 negatif kat sini. Ramadhan ni…. jangan la mengata dulang, paku serpih. Masha Allah.

  3. lan todak

    August 11, 2012 at 2:07 am

    disco disco, kampung mana korg dtg ni ha?? it’s club club!!! disko tu tahun nenek2 ko je pegi!! bodohnye pengomen2 kat sini, terutamanya aku!! dh la eja common sense pun salah. aku la lan todak biol!!

  4. ini ujian bulan Romadhon. baham tanohlah yang berdisko skrillex dubstep di bulan yg mulio ini

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top