“Habislah Kena Kecam” – Netizen Terkejut Tengok Yuna Berpelukan Mesra Dengan Afgan Di New York

Hiburan

“Habislah Kena Kecam” – Netizen Terkejut Tengok Yuna Berpelukan Mesra Dengan Afgan Di New York

Ketika ini, New York Fashion Week (NYFW) sedang berlangsung di New York sejak 9 September lalu sehingga 14 September akan datang.

Selain selebriti antarabangsa, artis tempatan dan dari negara seberang turut tidak melepaskan peluang untuk menghadiri acara tahunan berprestij berkenaan.

Advertisement

Bagaimanapun, aksi penyanyi Yuna yang menetap di Los Angeles mencuri tumpuan warganet di media sosial selepas dia dilihat berpelukan mesra dengan artis Indonesia, Afgan.

Menerusi Instagram story pelantun lagu Terima Kasih Cinta itu, Yuna dilihat berjalan ke arahnya sambil tersenyum sebelum mereka menyapa dan berpelukan.

 

Kedua-dua mereka menghadiri pertunjukan fesyen tersebut dan sempat berjumpa dahulu sebelum tiba di lokasi acara diadakan.

Tindakan Yuna itu menerima kritikan beberapa netizen di aplikasi Twitter yang berkata apa dilakukan oleh biras Bunga Citra Lestari itu tidak elok.

Kata seorang individu, sebagai public figure dan sudah mempunyai suami dia sepatutnya menjaga batasnya sebagai isteri.

Afgan juga turut menunjukkan momen ketika dia bertemu dengan penyanyi rap negara, Joe Flizzow di lokasi yang sama dan mereka dilihat duduk bersebelahan ketika acara pertunjukan fesyen itu berlangsung.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

gaya hijab yuna ala-ala cleopatra
4 bulan lalu

"Macam Firaun, Takyah Datang Malaysia!" - Gaya Hijab Ala-Ala 'Cleopatra', Yuna Dikecam Teruk

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Instagram

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...