November 18th, 2009

sehati berdansa

Tahniah buat Sassy Falak dan Dira Abu Zahar (sapa nie?) yang berjaya menggunakan teknologi Facebook untuk meluahkan isi hati masing-masing. Barulah artis moden namanya nie. Selalu artis-artis nie kurang gunakan Facebook ataupun Twitter untuk berinteraksi dengan peminat-peminat diorang, tapi Sassy ngan Dira nie siap ada unsur-unsur pergaduhan lagi dalam Facebook diorang. Betul ke salah hanya diorang dua je yang tau.

sehati berdansa

Buat yang tak faham, Sassy Falak meluahkan rasa bengang @ tak puas hati dia sebab ada orang kuarkan duit sendiri untuk vote dalam rancangan Sehati Berdansa. Time-time tue plak si Dira nie tulis kat wall Faceboook dia seolah-olah lawan balik apa yang Sassy tulis tue. Itu yang agak gegak gempita sikit tue. Ntah-ntah nie semua konspirasi untuk lebih ramai orang tengok Sehati Berdansa kot?

sehati berdansa

Tapi ada sekali kami pernah gi tengok Sehati Berdansa nie kat Astro. Memang meriah dan mantap-mantap tarian artis-artis yang terlibat. Yang paling mantap sudah semestinya Sassy Falak la kan. Kalau korang nak tau kehebatan diorang menari, kenalah layan Sehati Berdansa setiap hari Sabtu pukul 9 malam kat Astro Ria Channel 104.


Comments are closed.

Loading...