Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(GOSIP)Zahida Rafik Sudah Berkahwin Dengan Menteri Di London?

zahida rafik kahwin

Gosip angin sepoi-sepoi bahasa menyatakan yang si Zahida Rafik ini sudah pun berkahwin dengan seorang menteri di London sebelum bulan puasa hari tue. Khabarnya bukan sebagai isteri pertama. Mungkin kedua, mungkin ketiga.

Advertisement

Kalau betullah dah berkahwin, tahniah kami ucapkan kepada Zahida Rafik. Nampaknya menteri-menteri kita tersangatlah femes di kalangan artis. Dulu Bung berjaya mengorat Zizie, kini giliran Zahida Rafik pulak dingorat oleh menteri. Taste tinggi jugak yek menteri Malaysia nie.

Satu je yang menjadi kemusykilan kami dari dulu sampai sekarang, apa sebenarnya si Zahida nie buat sampai layak digelar artis. Berlakon pun macam tak ada. Menyanyi lagi lah kan? Ada sesiapa boleh terangkan kepada kami?

Apa pun tahniah kepada si menteri yang mendapat gadis secun Zahida Rafik untuk dijadikan isterinya. Semoga kekal bahagia.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama