March 16th, 2010

Jeng jeng jeng (bunyi saspen). Bukak-bukak email hari ini ada seseorang yang menggelarkan dirinya sebagai Kak Long telah berkongsi gosip agak panas. Kata Kak Long, Noh Hujan dan kekasih hatinya, Nina dari Teh Tarik Crew sedang bercuti-cuti Malaysia di Pulau Perhentian.

Kebenaran cerita ini sudah semestinya tidak diketahui sebab namanya pun dah gosip. Mungkin ada benarnya jugak sebab kalau tak silap kami, baru-baru ini adalah hari jadi Noh. Mungkin bersempena dengan besday Noh meluangkan sedikit masa untuk celebrate dengan kekasih hati yang tercinta di Pulau Perhentian.

Kata Kak Long lagi mereka sudah ada di Pulau Perhentian dekat 2, 3 hari jugak. Baguslah begitu. Sekali sekala rehatkan badan apa salahnya kan? Jangan kerja sampai badan rasa nak meletup.

Kalau betul lah berita yang disampaikan ini harap-harap Noh dan Nina (matching pulak nama diorang dua nie) tak pergi berdua jer. Bahaya kalau berdua-duaan nie. Lagi-lagi di tempat romantik macam kat Pulau Perhentian. Kami percaya Noh dan Nina ada bawak kawan masing-masing untuk temankan diorang.


Comments are closed.

Loading...