Written by Bella | March 29th, 2017

Tanggal 20 Mac lepas, genaplah setahun usia perkahwinan Jihan Muse dan suaminya, Ungku Hariz. Seperti pasangan selebriti lain, Jihan juga tidak boleh lari dengan pertanyaan bila agaknya mereka akan menimang cahaya mata. Boleh dikatakan kerap juga Jihan diajukan dengan persolan tersebut.

Walaubagaimanapun, pengacara dan pelawak ini tidak pernah merasa tertekan mengenai soal cahaya mata. Jihan bersyukur keluarganya dan keluarga mertua cukup memahami.

Jihan dan Ungku Hariz tidak pernah merancang untuk mendapatkan cahaya mata dan menyerahkn soal itu kepada ketentuan illahi.

Alhamdulillah, sebelum berkahwin hingga sekarang, keluarga tidak pernah bertanya mengenai perkara ini. Kami berdua juga tidak merancang, sekiranya andai ada rezeki, kami tentunya menerima anugerah itu dengan tangan terbuka.

Sebenarnya isu cahaya mata ini sering kali diajukan oleh rakan media, keluarga tidak pula membuka mulut bertanya. Jadi, saya tidak pernah rasa tertekan berhubung hal ini kerana saya menyerahkan sepenuhnya kepada soal rezeki.

InshaAllah satu hari nanti Jihan dan Ungku Hariz ada rezeki untuk bergelar ibu dan bapa. Perkahwinan mereka juga masih baharu. Bagilah mereka guna peluang yang ada ini untuk terus merasa mood “honeymoon” tu. Hehe

Sumber Berita : BH ONLINE

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.