“Gelekan Saya Lebih Padu” – Digelar B*tina Sund*l, Puteri Balqis Sindir Balik Netizen

Hiburan

“Gelekan Saya Lebih Padu” – Digelar B*tina Sund*l, Puteri Balqis Sindir Balik Netizen

Sebelum ini, pelakon remaja berbakat iaitu Puteri Balqis menjadi perhatian orang ramai apabila sering memuat naik hantaran di laman Instagram dengan penampilan yang semakin ‘berani’ dan seksi.

Menerusi hantaran tersebut, penampilannya itu telah menimbulkan rasa kurang senang netizen sehingga ada yang menggelarkan pelakon itu sebagai ‘betina sundal’ dan dilabel sebagai seorang yang ‘liar’.

Advertisement

Tampil membidas kecaman, Puteri Balqis atau lebih mesra disapa Aqish menjelaskan bahawa dia hanya seorang manusia biasa yang terkenal dengan menjual buku dan bijak menulis puisi.

Mana ada sundal. Biashe biashe je. Selain takde rupa dan menjual body, saya juga terkenal dengan menjual buku dan bijak menulis puisi. Side income bro, nak hidup. Kang masuk Bersamamu lagi sekali, kau gak yang bising.” tulis Balqis.

Saya tidak pernah lagi berjoget di khalayak ramai. Ya, belum pernah. Tetapi jika diberi peluang, saya akan cuba sedaya upaya untuk berkolaborasi dengan Baby Shima. Siapa tahu gelekan saya lebih padu. Mantap pak leman.” balas Balqis.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

Puteri BAlqis didakwa makin seksi
3 bulan lalu

Skirt Dan Baju Makin Pendek Siap Bibir Bertindik, Puteri Balqis Makin Berani Tunjuk Diri Sebenar?

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Murai.my

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

6 Comments

  1. kaka

    September 1, 2022 at 12:21 pm

    bila dia rasa benda2 maksiat macamtu boleh bagi rezeki kat dia.. sebab tu lah dulu pun kaya sekejap je.

  2. Anonymous

    September 1, 2022 at 8:49 am

    sama je macam retis2 lain. retis2 lain de je berbikini, seksi, botak kepala, gelek2 tik tok, tunjuk ketiak, etc. sebab dia budak, sebab tu kena target netizen. netizen komen macam suci, nak komen/kritik tak boleh langsung berhemah.

  3. Anonymous

    August 31, 2022 at 9:11 am

    Aqis ni dia jenis x suka gaduh apatah lagi komen netezen yg kurang ajar .dia akan balas dgn bahasa yg simpel.

  4. Anonymous

    August 30, 2022 at 8:44 pm

    budak umur mcmtu.. mmg la suka mmberontak.. yng tua pun x sedar diri.. bergolek punggung sana sini.

  5. anonymous

    August 30, 2022 at 5:43 pm

    I like her. She’s so mature in handling such comments. And she’s being herself  so what’s the problem here?

    • Zioe

      August 30, 2022 at 7:53 pm

      Setuju…dia jenis berjiwa kuat…teringin tgk dia berlakon combat,lasak…

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...