Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Gayakan Baju Renang, Fasha Sandha Dikecam Tidak Malu Tunjuk Bentuk Badan

Sejak kebelakangan ini, ramai juga yang perasan dan menegur penampilan aktres Fasha Sandha semakin seksi dan agak ‘daring’.

Advertisement

Terbaru, foto Fasha memakai baju renang mengundang kecaman netizen yang menganggap ia terlalu ketat serta menampakkan bentuk badannya terutama sekali pada bahagian yang tidak sepatutnya. Pakaian mencolok mata serta dikatakan menimbulkan keghairahan orang ramai  itu sangat tidak sesuai dengan imej beliau sebagai seorang ibu yang sudah beranak dua.

Rata-rata netizen merindui penampilan Fasha yang dahulunya lebih sopan serta anggun. Kata mereka, Fasha sudah mempunyai nama yang kukuh di dalam industri hiburan, tidak perlulah mencari publisiti murahan.

Meskipun menerima kecaman dan ada juga komen lucah pada foto tersebut, Fasha bagaimanapun nampaknya tidak mahu ambil pusing dengan perkara itu.

Sumber Berita : Astro Gempak

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

20 Comments

  1. aih

    September 17, 2018 at 9:54 pm

    my my.. that body.. that v shape.. and that breast… mmg bukan macam dah ada 2 orang anak…. u rock fasha… perempuan melayu yang dah kawin patut amik petua macam fasha ni.. dia mmg jaga badan elok2 … just amazing..

  2. Anonymous

    September 17, 2018 at 4:44 pm

    Badan dia ni flabby lah. Tengok lengan pun cukup. Kendur lendut lembik. Kalau papa kedana sangat sampai x mampu Nak jaga Maruah sendiri Cuba fikir Maruah anak2 tu. Anak2 tu manusia juga.

    • ikan

      September 17, 2018 at 11:04 pm

      takde pulak aku nampak flabby. helok je. fasha2, umur dah tua pun tak reti pikir baik buruk. tak payah la semua nak upload.

  3. alfie

    September 17, 2018 at 3:28 pm

    Apa pun mak jan ini lebih CUN dari si Hajah Zouk Neelofa yang macam menyesal pakai hijab pada usia muda jew!!!

  4. Huhuhaha

    September 17, 2018 at 3:11 pm

    Udah2 la kutuk artis. Dah mmg karier artis utk org tak baik akhlaknya, kurang malunya. Org yg baik akhlak n ada malu, xkan jadi artis. Semuanya, x terkecuali, twrmasuk ctdk. Derang cuma x mampu pakai otak utk karier lain. So, terima je lah artis seada nya. Klu x suka, boikot, xyah tgk la drama n movie melayu yg mcm sampah.

  5. Ooo

    September 17, 2018 at 2:47 pm

    Ingatkan pakai swimwear super sexy..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama