Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Gara-gara Terlalu Hayati Skrip, Remy Ishak Ternampak Kelibat Pontianak Di Mana-mana

Remy Ishak, akan muncul dalam filem terbaru berjudul The Legend of Pontianak. Dalam menjayakan watak itu, dia cuba menghayati skrip filem tersebut namun natijahnya, ia menyebabkan Remy kini terlihat kelibat pontianak di mana-mana, seperti yang diceritakannya dalam satu tweet.


Advertisement


Keseluruhan artikel dengan membaca entri ini sepenuhnya.


Tweet Remy mendapat pelbagai reaksi dari Netizen. Seorang Netizen memberitahu, memikirkan tentang pontianak bagaikan satu isyarat buat makhluk itu dan menarik tenaga negatif:


Ada yang meminta Remy berzikir, beristighfar dan ada juga yang meminta pelakon kacak itu mendekatkan diri kepada Allah untuk berlindung. Namun ada juga mengatakan ia hanya strategi publisiti murahan:

The Legend of Pontianak turut menampilkan Nur Fazura sebagai pelakon wanita utama memegang watak sebagai Mina.

Antara lokasi yang digunakan untuk penggambaran filem itu ialah Pasir Salak di Perak.


Apa pun, semoga Remy berjaya mengatasi masalah itu. Sentiasa berzikir dalam hati dan ingat bahawa pelindung kita yang paling berkuasa ialah Allah SWT.- beautifulnara.com

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

66 Comments

  1. FFFFFF

    January 19, 2018 at 11:38 am

    headline besar2 cite pasal Remy tapi semua duk komplen fazura. Xpa, Remy issokay biasalah bila bergandingan dengan artis meletup kebaboom.. You pun meletup jgak, tall, dark and handsome. Can’t wait for the movie!! :)

  2. tak membenci shesiapa

    January 19, 2018 at 9:29 am

    aku tak minat pon fattzura or lopak, tp kenapa acik opah bawang kat sini, tgn tu lazer sungguh taip mengutuk fitnah fazura. yg korg benci sgt tu kenapa? dia pernah buat salah ke ngn korang sampai hambur hina mcm2 ke dia. jaga hati, even dia penah buat salah pon, biasa la tu. dah namanya pon manusia. p cermin diri sndiri, korg pon pernah buat dosa. dosa ngumpat fitnah ni dosa besar woooo..

  3. Hadapla BN ni

    January 18, 2018 at 5:56 pm

    Kehebatan macik bawang sekalian >> mengutuk..

  4. nuyu

    January 18, 2018 at 2:36 pm

    komen2 yg memuji fazura byk unlike lah..haha, korang (haters) bersihkan hati…g solat zuhur spe yg x solat lg…

    • anon

      January 18, 2018 at 3:34 pm

      biasalahh ….lopaksss team x move on ..muahakakakaka

  5. nuyu

    January 18, 2018 at 2:33 pm

    ramai jugak haters ye kat sini..bersihkan hati u all,bersihkan jiwa…nk mengutuk je kejenye,xde limit langsung.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama