Gara-gara Payudara Isteri ‘Jatuh’ Di Hari Perkahwinan, Suami Enggan Lakukan Hubungan Intim

Trending

Gara-gara Payudara Isteri ‘Jatuh’ Di Hari Perkahwinan, Suami Enggan Lakukan Hubungan Intim

Kewujudan media sosial menyebabkan banyak cerita-cerita rumahtangga yang menarik dan pelik didedahkan kepada warganet. Dalam satu cerita tular, seorang pengguna Twitter mendedahkan bahawa seorang wanita yang tidak gemar memakai bra berdawai mengalami masalah payudara yang ‘jatuh’ atau melayut.

Lebih mengejutkan, suaminya sehingga tidak melakukan hubungan intim dengan wanita itu selama sebulan selepas majlis perkahwinan mereka kerana tidak sukakan bentuk payudara wanita itu.

Advertisement

Cerita itu mengejutkan ramai warganet kerana ia dianggap alasan terlalu remeh sehingga sanggup menangguhkan hubungan intim walaupun telah bergelar suami isteri sah.

“Susah jadi perempuan.”

“Manusia aneh.”

Seorang pengguna Twitter lain memberitahu cara untuk memilh bra yang betul supaya tidak rasa sakit.

Advertisement

Sudah tentu sikap si suami mengundang kritikan.

“Payudara ada macam-macam saiz dan bentuk. Normallah melayut sebab graviti.”

Mungkin lelaki yang mengharapkan bentuk payudara isteri yang sempurna ini menonton terlalu banyak video-video pornografi yang menampilkan aktres yang memakai implan payudara.

Iyalah, kalau hendak difikirkan logik, orang zaman dulu tidak mengenakan bra berdawai atau push-up tetapi perkahwinan mereka aman bahagia hingga ke akhir hayat, kan? – amazingnara.com

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...