Gantung Tak Bertali? Itu Kena Tanya Dia, Saya Sudah Jalankan Tanggungjawab – Dr Che Hafiz

Hiburan

Gantung Tak Bertali? Itu Kena Tanya Dia, Saya Sudah Jalankan Tanggungjawab – Dr Che Hafiz

Mendakwa dirinya digantung tidak bertali selama empat bulan, penyanyi dan pelakon Lufya Omar nekad tidak mahu meneruskan perkahwinannya dengan Dr Che Muhammad Hafiz dan sudah memfailkan cerai bulan lalu. Bagaimanapun, dia terkilan dengan suaminya yang tidak hadir ke mahkamah untuk sebutan permohonan cerai semalam dan seakan ingin melengahkan masa menyelesaikan kemelut rumah tangga mereka.

lufya digantung tidak bertali

Advertisement

Menjawab dakwaan isterinya itu, Dr Che Hafiz mengatakan dia telah melaksanakan tanggungjawabnya sebagai ketua keluarga dengan baik. Tidak pernah menganiaya Lufya seperti yang didakwa.

Dakwaan tentang gantung tak bertali dan tidak menjalankan tanggungjawab, itu kena tanya dia sendiri. Sebab untuk pengetahuan semua, saya sudah menjalankan tanggungjawab terhadap anak kami.

lufya omar cerai

Tidak pernah lagi saya mengabaikan anak kami seperti yang didakwa. Cuma, kalau ada yang dia keluar pergi mana-mana tu, saya tidak tahu sebab kami tidak tinggal sebumbung.

Ditanya mengenai ketidakhadirannya di Mahkamah Rendah Syariah Subang Bestari, Petaling Jaya semalam, Dr Che Hafiz menjelaskan perkara itu sudah pun dimaklumkan kepada pihak mahkamah. Dia juga tidak mahu mengulas lanjut tentang isu berkenaan.

dr che hafiz sindir lufya

Saya tidak mahu mengulas mengenai isu tidak hadir ke mahkamah sebab saya sudah berurusan dan memaklumkan perkara itu kepada pihak mahkamah melalui surat.

Terdahulu, Lufya berkata dirinya sudah tidak sanggup lagi meneruskan rumah tangga yang penuh toksik. Merasakan jiwanya didera disebabkan perbuatan suamiya itu yang didakwa gagal menjalankan tanggungjawab terhadap dia dan anak perempuan mereka.

Sumber Berita : mStar Online

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

23 Comments

  1. Bengang

    October 18, 2019 at 7:29 am

    Dah tunai tanggungbjawab pebende kalau dh xsebumbung..otak letak mana doc?

  2. ikan

    October 18, 2019 at 1:44 am

    tetiba nak kait doktor kerajaan dgn swasta. doktor kerajaan lagi pandai aku rasa, patient berlambak2 kena handle.

  3. Aida Musa

    October 17, 2019 at 3:10 pm

    Memang b**i kau ni jantan!
    Kalau macam ni betul apa yang lufya cakap
    Sehingga sah cerai, Tanggungjawab kau kini untuk anak & isteri. Dia masih isteri kau. Kau tinggalkan rumah kelamin, tak peduli, tak nak selesaikan masalah. Sekarang tak hadir perbicaraan. Bagi surat apakenbendanya, bagi lah notis awal-awal kalau tahu tak boleh hadir, minta tarikh lain. Dah kalau tak nak tu, cerai jelah elok-elok, cepat-cepat. Lufya pun tak hingin tengok muka kau lagi. Ni duk gantung main tarik tali apa lagi? So betul lah apa yang lufya cakap tu, gantung tak bertali. Konon doktor, tapi bodoh!

  4. kakikucinghitam

    October 17, 2019 at 2:17 pm

    jawapan kau mmg cibaii brooooo

  5. Anonymous

    October 17, 2019 at 2:13 pm

    Doktor swasta pandai2 ye… habis duit kami bayar rawatan ringan je… sama juga ubat diberi cuma lain trade nama… melilit sikit tapi kandungan ubat sama je.

Loading...