Written by AbangNara | May 27th, 2011

siti saleha

Petang semalam masa tengah lepak minum petang, tiba-tiba terbuka TV3 dan tertengok drama Nora Elena. Sekali tue terus melekat sebab ada Siti Saleha nie. Carik punya carik, rupa-rupanya Siti Saleha baru berumur 19 tahun dan merupakan adik kepada Sam Bunkface. Patutlah ada muka mix sikit.

Untuk pengetahuan, Siti Saleha selalu keluar iklan-iklan komersil. Sebab itulah korang rasa muka dia familiar sikit. Dan kalau tak silap drama Nora Elena ini merupakan drama pertama Siti Saleha memegang watak utama. Kalau salah tolong betulkan ye.

Lagi 19 keping gambar Siti Saleha dengan membaca entri ini sepenuhnya.

siti saleha

siti saleha

siti saleha

siti saleha

siti saleha

siti saleha

siti saleha
siti saleha

siti saleha

siti saleha

siti saleha

siti saleha

siti saleha

siti saleha

siti saleha

siti saleha

siti saleha

siti saleha

siti saleha

131 responses to (GAMBAR)Siti Saleha Yang Kini Popular Dengan Drama Nora Elena

  1. cik yan says:

    cantik

    0

    0
  2. sue says:

    adek sam ka…cantik..n matang sungguh wajahnyer…
    budak sekarang wajah matang2 mcm Kila tu…

    0

    0
  3. mr.hensem says:

    i like…….

    0

    0
  4. dah lama minat siti saleha says:

    terima kaseh kuarkan pasa dia….i peminat dia sejak dia berlakon dulu2 lg….arituh i pernah terserempak dgn dia kt klang…..mak aiiiiiiiiiiii…….very very cantik giler….gorgeous….lg gorgeous kt luar dri dalam tv…

    0

    0
    • kiki says:

      kalau xsilap die mmg duduk klang coz dulu die same school with me, MGS Klang..kalo xsilap la..

      0

      0
  5. nora elena celup says:

    muke cantik hope perangai pun cantik la..artis2 ni kdg2 muke cantik muke nmpak ayu sopan..tp sbnrnye kaki clubbing..

    0

    0
    • non judgy people says:

      kalo kaki clubbing pehall? sapa ko nk judge org cmtu.. suma org g club minum ker? ..
      pS/baik sgt ker ko tuh nk pertikaikan halal haram org.. ko pn x sdar ap yg ko taipkan/cakapkan tuh halal or haram..

      0

      0
      • nenek ko says:

        ko mesti kaki clubbing kn?? kaki minum kan??? hahahaha

        0

        0
        • Hamba Allah yg kerdil says:

          byk lg tmpt lain nk pegi slain dr kelab mlm…bt pe nk pegi tmpt y xelk…Ya Allah..itu la org Melayu kita, mengaku Islam tp Islam hanya atas nama…xpyh melenting bl org tegur..Islam itu mudah tp jgn pulak kt y memudahkannya..igt laa…dunia dah akhir zaman…klau tak org Islam itu sndri y tegur sesama umat, siapa lagi? nak sruh org kafir yg tegur kita…frust tgk masyarakat kita skg…dunia akhir zaman…y betul dikatakan slh…y salah tu plk sronok sgt nak bt…tension je pegi kelab…nk beseronk je pg kelab…bl org tegur ad plak y ckp nk tnjuk baik…egosentrik tu tnggi sgt…mmg xnmpk hukum Allah hri ni..tp akan tb jua satu hari nnt…nauzubillah…

          0

          0
      • x sentap says:

        yg ko sentap sgt ni pehal?terase eh?kaki club gak ke?troskan la berclubbing tuh,.konon myihatkan badan la menari2 x tentu hala cmtu erk..

        0

        0
      • mel says:

        dah sah da haram g club walaupun x minum..tu kan tempat maksiat..xyah la nak emo2 & menegakkan benang yg basah..

        0

        0
      • mel says:

        dah sah2 da g club tu berdosa..even x minum pon..tu kan tempat maksiat..xyah la nak emo2 & menegakkan benang yang basah..

        0

        0
      • saya says:

        dalam Islam haram haram, halal halal
        mmg dh tertulis akhir zaman org xleh tegur menegur dah
        nanti dikatakan x open minded
        amal maaruf nahi mungkar dah xleh nak dibuat..haish

        semuanya human right
        mana pegi Allah right?

        0

        0
        • lin says:

          Rasulullah SAW bersabda:
          “Sesiapa yang menghina seseorang kerana dosa yang pernah dilakukannya, maka ia tidak akan mati sebelum melakukan dosa tersebut.”
          (HR. Tirmizi)

          Firman Allah SWT:
          “Wahai orang-orang yang beriman! Janganlah sesuatu puak (dari kaum lelaki) mencemuh dan merendah-rendahkan puak lelaki yang lain, (kerana) harus puak yang dicemuhkan itu lebih baik daripada mereka dan janganlah pula sesuatu puak dari kaum perempuan mencemuh dan merendah-rendahkan puak perempuan yang lain, (kerana) harus puak yang dicemuhkan itu lebih baik daripada mereka dan janganlah setengah kamu menyatakan keaiban setengahnya yang lain dan janganlah pula kamu panggil-memanggil antara satu dengan yang lain dengan gelaran yang buruk.

          -ni firman Allah and hadis nabi, kalau korg nak tunjuk lebih hebat dr ni, bwk2 solat taubat.

          0

          0