February 25th, 2010

kat mentor

Muka cantik, potongan badan meletop dan ada gaya. Simpan buat apa kan? Tunjukkanlah kepada semua orang pakej yang kita ada. Kalau simpan orang tak tahu. Agaknya itulah kot yang Kat Mentor nie pikir masa amik photoshoot. Seksi beb gaya dia. Hampir tergoda kami.

Korang tengok jer lah gambar si Kat Mentor nie dan komen apa yang patut. Malas dah kami nak melayan artis kurang popular yang berseksi-seksa macam nie. Buat abis beras jer. Gambar ehsan Murai.

kat mentor

kat mentor

kat mentor

kat mentor

kat mentor

kat mentor

kat mentor

kat mentor

kat mentor

kat mentor

kat mentor


Comments are closed.

Loading...