Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

(GAMBAR)Pertunangan Anne Ngasri Dengan Mohd Sumali Reduan, Ahli Politik UMNO

Terima kasih kepada pembaca kami, Miss Diane yang mengongsikan gambar tunang Anne Ngasri, Mohd Sumali Reduan. Mohd Sumali (kiri sekali dalam gambar di bawah) ialah Setiausaha Kerja Pemuda UMNO Malaysia.

Advertisement

Majlis pertunangan mereka berlangsung di Taman Permai Jaya, Ampang hari ini. Anggun dengan busana pertunangan rona hijau gelap yang direka Ezuwan Ismail, Anne baru-baru ini juga diketahui telah putus percintaan dengan penyanyi Aliff Aziz.

Semoga semua urusan dipermudahkan sehingga mereka dinikahkan sekitar Disember nanti Kredit gambar Ezuwan Ismail.

anne ngasri bertunang

Memang sempoi sungguh apabila tunang sendiri yang menyarungkan cincin. Legend!!!

 

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

102 Comments

  1. putih

    November 14, 2012 at 10:21 am

    hmm.. ok la tu… ini pengalaman kedua anne.. kalau bole, ciri2 suami biar lah benar2 taat pada peringatah Allah.. dan meninggalkan larangannya… insyaAllah, bahagia rumah tangga.. tp kalau dh berani & ketepikan rasa malu dgn menyarungkan cincin tu, wlupun belum ade ikatan sah, kt situ dh bole nmpk tingginya “ketaatannya” pada agama… wallahualam…

    • ada aku kisah

      November 14, 2012 at 8:35 pm

      Alahai ngko ni, ngko dtg ke masa majlis dia aritu?..ngko dgr juga kata si Nara ni kan. X kan la lelaki tu bodoh sgt sampai sarung cincin sendiri..Ngko ingat si Anne x de sedara mara yang tau adat istiadat? Ngko ni, gambar sedetik x menunjukkan majlis berjam jam lama nya..hisss..Cuba ngko tanya kaum keluarga Anne baru ngko buat spekulasi okeh..jgn fitnah majlis org, majlis ngko belum tentu sempurna juga.

  2. duniaohdunia

    November 14, 2012 at 3:24 am

    ni bukan sempoi ni bangang namanyeee

  3. melayu

    November 13, 2012 at 11:55 pm

    melayu semakin bodoh, semakin miskin, semakin ketinggalan, semakin lupa diri
    cina semakin pandai, semakin kaya, semakin maju..
    berubahlah wahai melayu=me-layu=layu=terkulai=lembik=letih=tak bermaya=malas

  4. tips utk anak asthma

    November 13, 2012 at 10:51 pm

    ayat nara yg last ‘sempoi sguh tunag sendiri yg sarungkan cincin, legend’ hahaha, gile sarcastic..i like..sebab tu ler aku dr dlu giler dgn blog ko ni nara..ayat2 ko best..makan dalam… apepon tahniah anne. laku sungguh…

  5. FapFapFap

    November 13, 2012 at 10:29 pm

    “IT’S ALL ABOUT THE MONEY..MONEY..MONEY..”..if mamat tu poket tak berkepuk nak ke si anne kat mamat tu??..puiihh..HARI PON MALAM laa si anne nak wei….:D

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama