October 20th, 2011

Adakah Abang Nara seorang sahaja yang buta fesyen atau sememangnya pakaian Nur Fathia ke Anugerah Skrin 2011 ini sukar untuk dikategorikan? Namun kalau memang dah cantik, pakai apa-apa pun tetap cantik jugak. Tak gitu?

fathia

Walaupun sudah agak lama berkecipung dalam dunia hiburan, nama Nur Fathia masih tidak kuat. Tak salah untuk Abang Nara katakan yang nama Neelofa lebih kuat dan popular berbanding Nur Fathia. Mungkin Nur Fathia perlukan kontroversi sehebat Neelofa untuk mempopularkan namanya.

Lagi beberapa keping gambar Nur Fathia yang diambil oleh rakan kami di OhBulan dengan membaca entri ini sepenuhnya.

fathia
fathia
fathia
fathia
fathia
fathia
fathia
fathia
fathia
fathia
fathia
fathia


130 responses to “(GAMBAR)Nur Fathia Dengan Fesyen …”

  1. ayam says:

    busuk ketiak…….bau sampai kat pc aku

  2. first tengok kat tv1 cite mek kalantan,mati2 ingat org kelanta..lawo giler bertudung tapi alangkah sayangnya hanya dalam lakonan sahaja..mesti cantek pakai tudung meskipun hanya berbaju kurung n berkain batik

Loading...