Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(GAMBAR)Nur Fathia Dengan Fesyen …

Adakah Abang Nara seorang sahaja yang buta fesyen atau sememangnya pakaian Nur Fathia ke Anugerah Skrin 2011 ini sukar untuk dikategorikan? Namun kalau memang dah cantik, pakai apa-apa pun tetap cantik jugak. Tak gitu?

fathia

Advertisement

Walaupun sudah agak lama berkecipung dalam dunia hiburan, nama Nur Fathia masih tidak kuat. Tak salah untuk Abang Nara katakan yang nama Neelofa lebih kuat dan popular berbanding Nur Fathia. Mungkin Nur Fathia perlukan kontroversi sehebat Neelofa untuk mempopularkan namanya.

Lagi beberapa keping gambar Nur Fathia yang diambil oleh rakan kami di OhBulan dengan membaca entri ini sepenuhnya.

fathia
fathia
fathia
fathia
fathia
fathia
fathia
fathia
fathia
fathia
fathia
fathia

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

130 Comments

  1. ayam

    May 22, 2012 at 2:27 am

    busuk ketiak…….bau sampai kat pc aku

  2. aku x gile jadik 1st

    April 8, 2012 at 3:40 pm

    first tengok kat tv1 cite mek kalantan,mati2 ingat org kelanta..lawo giler bertudung tapi alangkah sayangnya hanya dalam lakonan sahaja..mesti cantek pakai tudung meskipun hanya berbaju kurung n berkain batik

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top