Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(GAMBAR)Diana Danielle, Beauty With A Brain

diana daniele

Semakin lama kami tengok, semakin cantik si Diana Danielle nie. Sudahlah cantik, pandai pulak berkata-kata. Berlakon pun boleh tahan jugak bestnya. Takderlah kaku semacam jer. Memang mengkagumkan jugak kata-kata English yang dikeluarkan oleh Diana Danielle nie, Superb!!!

Kami nak melahirkan rasa kekaguman kami kepada si Diana Danielle nie sebab bangkit dengan cemerlangnya selepas tragedi buruk dia dengan Syamsul Yusof Haslam. Tambah best kalau tak silap kami, Azean Irdawaty pun puji bakat lakonan si DD nie. Kiranya memang betul-betul berbakat lah nie. Bukan bersandar pada rupa yang cun jer.

Advertisement

Tahniah buat DD. Semoga terus maju di masa hadapan. Ada lagi gambar Diana Danielle dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Pastikan korang baca jugak apa yang ditulis di setiap gambar tue. Banyak benda baik yang boleh diambil dari kata-kata DD.

diana daniele

diana daniele

diana daniele

Advertisement

diana daniele

diana daniele

diana daniele

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top