January 19th, 2010

diana daniele

Semakin lama kami tengok, semakin cantik si Diana Danielle nie. Sudahlah cantik, pandai pulak berkata-kata. Berlakon pun boleh tahan jugak bestnya. Takderlah kaku semacam jer. Memang mengkagumkan jugak kata-kata English yang dikeluarkan oleh Diana Danielle nie, Superb!!!

Kami nak melahirkan rasa kekaguman kami kepada si Diana Danielle nie sebab bangkit dengan cemerlangnya selepas tragedi buruk dia dengan Syamsul Yusof Haslam. Tambah best kalau tak silap kami, Azean Irdawaty pun puji bakat lakonan si DD nie. Kiranya memang betul-betul berbakat lah nie. Bukan bersandar pada rupa yang cun jer.

Tahniah buat DD. Semoga terus maju di masa hadapan. Ada lagi gambar Diana Danielle dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Pastikan korang baca jugak apa yang ditulis di setiap gambar tue. Banyak benda baik yang boleh diambil dari kata-kata DD.

diana daniele

diana daniele

diana daniele

diana daniele

diana daniele

diana daniele


Comments are closed.

Loading...