February 14th, 2011

erra emran

Bila tengok gambar artis-artis bermain badminton, Abang Nara pun tiba-tiba rasa nak angkat raket dan join diorang. Nampak macam menarik. Ada sedikit luahan perasaan yang dihantar oleh pembaca yang mengirimkan gambar-gambar ini. Lagi gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya.’

[note]Hanya nak kongsi…Kalau lepas ni keluar lagi gosip kata Erra dan Emran ada masalah….tak tahu la nak cakap apa..Foto ni bukti yang menunjukkan mereka masih bahagia…tanpa perlu selalu dipamerkan di khalayak…Hati mereka lebih hati ……Agaknya wartawan ni nak sentiasa tengok Erra dan Emran macam ni je kot sentiasa…baru dikatakan tiada masalah:-) Walaupun diorang ni orang dikenali dan glamour di mata masyarakat ( peminat)…namun mereka juga perlu kehidupan yang ‘normal’ macam orang biasa….Biar la…..Apapun harap lepas ni…kalau nak siarkan sesuatu berita…biarlah diselidik dulu …..

Selagi tiada bukti……………tak perlu la di kecoh – kecoh kata Emran main kayu tiga…..Selamat Hari Lahir Engku Emran 1 Feb dan Erra Fazira 9 Feb…Semoga Bahagia selamanya……Wah nampaknya sekarang, masing – masing dah suka main badminton ye selain Umie, Erra, Alia Lee dan Ning….Bagus – bagus…..Aktiviti yang sihat:-) Bukan sekadar mengeratkan kasih sayang…..tetapi menunjukkan hubungan yang baik sesama rakan artis dan keluarga masing – masing:-) Rasanya lagi berfaedah baca dan tengok aktiviti artis macam ni….. [/note]

erra emran

erra emran

erra emran

erra emran

erra emran

erra emran

erra emran

erra emran

erra emran

erra emran

erra emran

erra emran


Comments are closed.

Loading...