Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(GAMBAR)Bahagianya Erra Dan Emran, Bermain Badminton Bersama-Sama

erra emran

Bila tengok gambar artis-artis bermain badminton, Abang Nara pun tiba-tiba rasa nak angkat raket dan join diorang. Nampak macam menarik. Ada sedikit luahan perasaan yang dihantar oleh pembaca yang mengirimkan gambar-gambar ini. Lagi gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya.’

Advertisement

[note]Hanya nak kongsi…Kalau lepas ni keluar lagi gosip kata Erra dan Emran ada masalah….tak tahu la nak cakap apa..Foto ni bukti yang menunjukkan mereka masih bahagia…tanpa perlu selalu dipamerkan di khalayak…Hati mereka lebih hati ……Agaknya wartawan ni nak sentiasa tengok Erra dan Emran macam ni je kot sentiasa…baru dikatakan tiada masalah:-) Walaupun diorang ni orang dikenali dan glamour di mata masyarakat ( peminat)…namun mereka juga perlu kehidupan yang ‘normal’ macam orang biasa….Biar la…..Apapun harap lepas ni…kalau nak siarkan sesuatu berita…biarlah diselidik dulu …..

Selagi tiada bukti……………tak perlu la di kecoh – kecoh kata Emran main kayu tiga…..Selamat Hari Lahir Engku Emran 1 Feb dan Erra Fazira 9 Feb…Semoga Bahagia selamanya……Wah nampaknya sekarang, masing – masing dah suka main badminton ye selain Umie, Erra, Alia Lee dan Ning….Bagus – bagus…..Aktiviti yang sihat:-) Bukan sekadar mengeratkan kasih sayang…..tetapi menunjukkan hubungan yang baik sesama rakan artis dan keluarga masing – masing:-) Rasanya lagi berfaedah baca dan tengok aktiviti artis macam ni….. [/note]

erra emran

Advertisement

erra emran

erra emran

erra emran

erra emran

erra emran

erra emran

erra emran

erra emran

Advertisement

erra emran

erra emran

erra emran

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...
To Top