August 9th, 2010

gambar seksi azie yahaya

Kalau korang baca Pancaindera semalam, pastinya korang akan ternampak si Azie Yahaya nie. Tajuk dia pun dah macho habis. Kami tak boleh nak salahkan dia. Mungkin memang dia selesa seksi. Mungkin kalau dia pakai baju cukup kain badannya akan berpeluh seperti di padang pasir. Siapa tahu kan?

Tapi ada satu kenyataan yang memang lagi menunjukkan kemachoan dan kemantapan pemikiran dia. Hebat beb Azie Yahaya nie:-

[note]Saya hairan mengapa orang di luar sana mempertikaikan cara pemakaian saya. Terus terang, saya selesa menjadi diri sendiri dan tidak perlu hipokrit. [/note]

Kami pun tak faham kenapa ramai orang mempertikaikan pemakaian Azie Yahaya nie. Kami tengok memang biasa la macam tue. Bukan standard ke artis kita pakai baju dedah sana dedah sini? Siap dengan botol-botol arak sekali. Itu kan memang rutin kebanyakan artis kita. Tak gitu?

Mungkin korang kena tengok gambar-gambar Azie Yahaya terlebih dahulu dengan membaca artikel ini sepenuhnya sebelum mempertikaikan keseksian dia.

gambar seksi azie yahaya

gambar seksi azie yahaya

gambar seksi azie yahaya

gambar seksi azie yahaya

gambar seksi azie yahaya

gambar seksi azie yahaya

gambar seksi azie yahaya

gambar seksi azie yahaya

gambar seksi azie yahaya

gambar seksi azie yahaya

gambar seksi azie yahaya

gambar seksi azie yahaya

gambar seksi azie yahaya

gambar seksi azie yahaya


Comments are closed.

Loading...