Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(GAMBAR)Awal Ashaari Dan Scha Al Yahya Bercuti Di Bali

gambar awal scha di bali

Seronok kami tengok betapa sweetnya Awal Ashaari dan Scha Al Yahya yang tengah mabuk cinta. Lagi-lagi bila pergi ke Bali, pulau romantis untuk mereka-mereka yang bergelar pakwe-makwe dan suami isteri. Mesti bertambah mendalam perasaan cinta mereka berdua.

Advertisement

Terasa jeles pulak dengan Awal yang mendapat awek secantik Scha. Tahniah bro. Jangan kisah orang cakap apa. Yang penting kita kena jaga awek kita jangan sampai orang lain kebas. Orang lain yang condem tue bukan tahu isi hati kita kan? Lagipun korang berdua memang nampak sepadan gitu.

Dan rasanya dengan gambar-gambar Awal dan Scha bercuti ke Bali nie, bolehlah kita confirmkan yang diorang berdua nie memang tengah bercinta. So lepas nie tak payah la malu-malu nak sorok lagi. Peminat sekarang pun dah bijak pandai semuanya. Tak jatuh pun populariti tue.

Lagi gambar Awal dan Scha bercuti di Bali dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada Facebook Awal Ashaari (dia dah delete album gambar nie).

Advertisement

gambar awal scha di bali

gambar awal scha di bali

gambar awal scha di bali

gambar awal scha di bali

gambar awal scha di bali

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...
To Top