Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(GAMBAR)Artis-Artis Berfesyen Cantik Sempena MIFA

sofea jane]

Aduh. Cantik betul Sofea Jane bergaya untuk Malaysian International Fashion Alliance atau singkatannya MIFA. Sejak bergelar Datin Sofea Jane, makin berseri-seri kecantikan kak Sofea Jane yang memang dah cantik. Sekali imbas ada nampak macam Diana Danielle pulak.

Advertisement

Untuk yang tak tahu, MIFA memberikan peluang kepada designer-designer tempatan untuk memperagakan rekaan fesyen terbaru mereka. Bagi kami ini satu usaha yang baik. Bila lagi diorang semua nak tunjuk bakat yang terpendam dalam diri masing-masing kan? Tahniah kepada pihak penganjur atas satu usaha murni ini.

Lagi beberapa keping gambar artis-artis bergaya fesyen di MIFA dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Erra Fazira, RCW dan abang Awie pun ada. Kalau nak tengok gambar-gambar model kurus keping, leh gi tengok kat makcik Redmummy.

sofea jane]

Advertisement

sofea jane]

sofea jane]

sofea jane]

sofea jane]

sofea jane]

sofea jane]

sofea jane]

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...
To Top