Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(GAMBAR)Adira Pegang Anjing Pulak Tersebar, Terserlah Sifat Penyayangnya

Nampaknya artis beragama Islam terutama wanita gemar bergambar dengan anjing. Kalau Abang Nara pastinya lebih gemar bergambar dengan kucing. Tak dinafikan memang anjing ada kecomelannya. Yang terbaru, penyanyi Ombak Rindu, Adira AF pulak dilihat bergambar dengan sesuatu yang kelihatan seperti seekor anjing.

anjing

Advertisement

Abang Nara tak dapat pastikan 100% bahawa benda yang dipegang itu ialah seekor anjing. Sekali tengok memang nampak macam anjing, 2 kali tengok nampak macam bantal ada bulu-bulu. 3 kali tengok nampak macam anak patung pun ada. Hanya Adira sahaja yang tau apakah benda yang sebenarnya dipegang olehnya.

Apa pun kepada Adira, jangan lupa samak kalau benar binatang di atas ialah seekor anjing. Dan sifat penyayang kepada binatang anda memang sangat terserlah di dalam gambar di atas. Kredit gambar kepada Rotikaya.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

240 Comments

  1. tips rumahtangga

    February 18, 2012 at 11:19 am

    kalau anjing tu kering,xperlu samak..
    melainkan blu anjing tu basah ataw terkena lidah dia,,bru lah kner samak..

  2. emma

    February 17, 2012 at 6:05 pm

    kenapa la kite sesama islam ni nak bergaduh pasal adira pegang anjing…islam itu mudah,islam ade banyak mazhab…setiap mazhab ade larangan n benda yg boleh…ALLAH sendiri tak melarang umat dia pegang anjing,asalkan tau batas2 dan cara membersihkannya…dalam artikel abg nara pon ade kenyataan adira..(anjing itu dibela oleh ibu mertua kakak adira yg berbangsa cina) ..gambar ni semasa adira sekeluarga melawat keluarga mertua kakak adira..kenapa nak membesar2kan masalah kecil macam nie…setiap makhluk dalam dunia ni,ade buat salah..sama ada sengaja atau tak..jelas atau sembunyi jer…kite sendiri tak tahu,berapa berat dosa yg kite tanggung…segala amalan baik buruk kite tercatat…

  3. Anonymous

    February 17, 2012 at 1:16 am

    true!! pegang anjing better than pegang bukan muhrim..

  4. anonymous

    February 13, 2012 at 3:09 pm

    what a shallow thinking malaysian! pegang anjing bukan haram pn. boleh samak.yg haram makan. belambak anak2 gadis pompuan tak tutup aurat n yg kapel sentuh sana sini korg xnk kecoh plak. “pegang anjing better than pegang bukan muhrim!”

    • Anonymous

      February 17, 2012 at 1:17 am

      betol3..!!

  5. siti jienah

    February 8, 2012 at 7:45 am

    fikiran org melayu memang begitu…….

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top