Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(GAMBAR)Adira Pegang Anjing Pulak Tersebar, Terserlah Sifat Penyayangnya

Nampaknya artis beragama Islam terutama wanita gemar bergambar dengan anjing. Kalau Abang Nara pastinya lebih gemar bergambar dengan kucing. Tak dinafikan memang anjing ada kecomelannya. Yang terbaru, penyanyi Ombak Rindu, Adira AF pulak dilihat bergambar dengan sesuatu yang kelihatan seperti seekor anjing.

anjing

Advertisement

Abang Nara tak dapat pastikan 100% bahawa benda yang dipegang itu ialah seekor anjing. Sekali tengok memang nampak macam anjing, 2 kali tengok nampak macam bantal ada bulu-bulu. 3 kali tengok nampak macam anak patung pun ada. Hanya Adira sahaja yang tau apakah benda yang sebenarnya dipegang olehnya.

Apa pun kepada Adira, jangan lupa samak kalau benar binatang di atas ialah seekor anjing. Dan sifat penyayang kepada binatang anda memang sangat terserlah di dalam gambar di atas. Kredit gambar kepada Rotikaya.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

240 Comments

  1. Muhamad

    February 21, 2012 at 9:18 am

    Itu pun nak kecoh…. susah betul ke agama islam ni…

  2. ashrules

    February 18, 2012 at 11:05 pm

    chye: awak tu kena selidik betul2..nm penuh adira siti adira binti suhaimi… kalu dah binti tu agama aper? sendiri mau tau lah..kwang2..kecik hati adira kata dia bukan islam..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama