February 6th, 2012

Nampaknya artis beragama Islam terutama wanita gemar bergambar dengan anjing. Kalau Abang Nara pastinya lebih gemar bergambar dengan kucing. Tak dinafikan memang anjing ada kecomelannya. Yang terbaru, penyanyi Ombak Rindu, Adira AF pulak dilihat bergambar dengan sesuatu yang kelihatan seperti seekor anjing.

anjing

Abang Nara tak dapat pastikan 100% bahawa benda yang dipegang itu ialah seekor anjing. Sekali tengok memang nampak macam anjing, 2 kali tengok nampak macam bantal ada bulu-bulu. 3 kali tengok nampak macam anak patung pun ada. Hanya Adira sahaja yang tau apakah benda yang sebenarnya dipegang olehnya.

Apa pun kepada Adira, jangan lupa samak kalau benar binatang di atas ialah seekor anjing. Dan sifat penyayang kepada binatang anda memang sangat terserlah di dalam gambar di atas. Kredit gambar kepada Rotikaya.


240 responses to “(GAMBAR)Adira Pegang Anjing Pulak Tersebar, Terserlah Sifat Penyayangnya”

  1. Muhamad says:

    Itu pun nak kecoh…. susah betul ke agama islam ni…

  2. ashrules says:

    chye: awak tu kena selidik betul2..nm penuh adira siti adira binti suhaimi… kalu dah binti tu agama aper? sendiri mau tau lah..kwang2..kecik hati adira kata dia bukan islam..

Loading...