Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Gambar Transformasi Wajah Pian Cecupak Sebelum Dan Sesudah Bedah

Saya buat pembedahan kerana ingin mencari rezeki

Advertisement

Bergolek kejap kami kat lantai sebab ketawa tak boleh berhenti. Apa ke bodoh sangat alasan nak buat pembedahan muka sebab nak carik rezeki. Cuba la bagi alasan macam nie:-

Saya nak buat pembedahan sebab saya tau muka saya buruk. Tak ensem. Cipan lagi ensem dari saya. Tengok lubang hidung saya nie besar sangat.

Kalau bagi alasan macam tue bolehlah kami terima sikit. Nampak jujur dan ikhlas. Bodoh betul Pian Cecupak nie. Dah la tak femes, lawak pun lawak bodoh, ada hati nak bedah muka. Baik simpan duit gi Haji la wei.

P:S ===> Yang lagi lawak artis yang mencadangkan dia buat pembedahan ialah Ifa Raziah. Apo nak jadi la dengan artis Malaysia sekarang nie. Kan bagus bagi cadangan banyakkan sembahyang ngan berdoa.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top