February 28th, 2010

tengku ratu haidar

Akhirnya penantian para wartawan-wartawan hiburan untuk melihat gambar Tengku Ratu Haidar, anak Que Haidar dan Linda Jasmine dah pun berakhir semalam. Disebabkan ada rezeki lebih, Que dan Linda buat satu majlis khas untuk memperkenalkan anak diorang nie. Tema kaler warna putih lagi tue. Melambangkan kesucian rasanya.

Rasanya trend artis-artis Malaysia sekarang nie memang akan buat satu majlis khas untuk perkenalkan anak diorang. Takperlah. Nama pun artis. Duit mesti banyak. So kiranya tak membazir lah. Lagipun nama pun anak artis. Mesti kena popular sikit. Lantaklah diorang. Duit diorang yang habis bukan duit kita kan?

Sekarang nie rasanya semua peminat hiburan Malaysia tengah tak sabar menanti bila Ziana Zain nak buat majlis kenalkan anak kembar dia pulak. Sementara nak menunggu tue, korang tengok dulu gambar Tengku Ratu Haidar dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Gambar ehsan Mstar.

tengku ratu haidar

tengku ratu haidar

tengku ratu haidar

tengku ratu haidar

tengku ratu haidar

tengku ratu haidar

tengku ratu haidar

tengku ratu haidar


Comments are closed.

Loading...