Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(GAMBAR)Tengku Ratu Haidar, Anak Que Haidar Dan Linda Jasmine

tengku ratu haidar

Akhirnya penantian para wartawan-wartawan hiburan untuk melihat gambar Tengku Ratu Haidar, anak Que Haidar dan Linda Jasmine dah pun berakhir semalam. Disebabkan ada rezeki lebih, Que dan Linda buat satu majlis khas untuk memperkenalkan anak diorang nie. Tema kaler warna putih lagi tue. Melambangkan kesucian rasanya.

Advertisement

Rasanya trend artis-artis Malaysia sekarang nie memang akan buat satu majlis khas untuk perkenalkan anak diorang. Takperlah. Nama pun artis. Duit mesti banyak. So kiranya tak membazir lah. Lagipun nama pun anak artis. Mesti kena popular sikit. Lantaklah diorang. Duit diorang yang habis bukan duit kita kan?

Sekarang nie rasanya semua peminat hiburan Malaysia tengah tak sabar menanti bila Ziana Zain nak buat majlis kenalkan anak kembar dia pulak. Sementara nak menunggu tue, korang tengok dulu gambar Tengku Ratu Haidar dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Gambar ehsan Mstar.

tengku ratu haidar

Advertisement

tengku ratu haidar

tengku ratu haidar

tengku ratu haidar

tengku ratu haidar

tengku ratu haidar

tengku ratu haidar

tengku ratu haidar

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...
To Top