January 10th, 2012

Agak terkejut apabila Abang Nara menerima gambar di bawah. Teliti punya teliti, rupa-rupanya ada Miera Liyana di dalam gambar ini. Nampak macam Miera Liyana sedang teruja bersosial bersama rakan-rakannya. Menurut pengirim email, gambar ini diambil di Pulau Pinang. Mungkinkah Miera Liyana hanya cuba menghilangkan stress bersama rakan-rakan selepas penat bershooting seharian?

miera liyana

Menurut pengirim email, ada beberapa keping gambar lagi yang menunjukkan betapa sosialnya hidup Miera Liyana. Abang Nara sudah pun reply email tersebut dan sedang menunggu kesudian si pengirim untuk berkongsi beberapa keping gambar lagi. Nampak gayanya Miera Liyana sudah kena berhati-hati dengan hidupnya kerana ada stalker yang sentiasa mengambil tahu gaya hidupnya.

Mungkinkah ada konspirasi untuk menjatuhkan populariti yang sedang dikecapi oleh Miera? Bagi Abang Nara, kalau sekadar gambar di atas tidaklah sesosial mana pun Miera ini.  Kalau orang biasa macam Abang Nara, paling hebat melepak pun kat kedai-kedai mamak ataupun cybercafe SS15 Subang Jaya. Mungkin bagi selebriti seperti Miera, cara sosialnya berbeza sedikit dengan orang kebanyakan. Tak gitu?

P.S: Menakjubkan! Gambar smpadan antara 2 lautan utama dunia. Mari kita saksikan!


69 responses to “Gambar Sosial Miera Liyana Mula Tersebar, Ada Pihak Dengkikan Miera?”

  1. No name says:

    Tudiaaa…bersuka ria dgn suma org yg mcm bukan islam (mat saleh).. Mcm x ada kwn melayu dah nak g lepak lepak kan..huhu

  2. Nota says:

    kadang2 kita ada NAKAL jugakan…takkanlah kalian tak ada sifat seperti ini…
    Nak katakan orang,cermin dahulu muka tu LOL…
    Hahaha

  3. aku says:

    xphm aku dgn abg nara nie..org dengki ke mcm nie?..nie bkn dengki, tp nk tunjuk perangai sebenar…nie kata org tua, yg baik jd tauladan, yg buruk jd sempadan..nie kalo abg nara pk sdiri, msk kategori apa?..nk ke anak abg nara atau anak , adik atau saudara mara kita ikut mcm nie..nk dengki agak2lah abg nara….

Loading...