Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

(GAMBAR)Rumah Bungalow Khir Toyo

rumah bungalow khir toyo

Kami mendengar pandangan anda yang dah menyampah tengok gambar-gambar artis Malaysia tak cukup kain, jadi kami nak anda lari sebentar daripada gosip artis dan terjah ke dunia politik Malaysia pulak.

Advertisement

Minggu nie kecoh dengan gambar rumah bungalow Khir Toyo yang berharga RM24 juta. Rumah berharga RM24 juta memang tak logik dimiliki oleh bekas Menteri Besar Selangor nie. Setakat gaji MB Selangor, berapa puluh ribulah sangat untuk dapat loan bank sampai 24 juta. Tak gitu?

Nak kata Khir Toyo guna duit rakyat Selangor untuk finance rumah bungalow dia sampai 24 juta pun tak logik jugak. Maklumlah, Khir Toyo kan seorang MB berjiwa rakyat. Semua orang pun sukakan dia. Tue yang Selangor sampai kalah kat tangan pembangkang. Ramai sangat sayangkan dia.

Hanya tinggal satu telahan yang tinggal iaitu duit Khir Toyo memang berkepul-kepul banyak. Semua dia simpan dalam bantal rumah yang berharga RM24 juta nie. Kalau nak tau kenalah wat trip pergi menjelajah rumah besar dia nie. Rasanya satu hari tak habis pusing satu rumah kot.

Lagi gambar rumah bungalow RM24 juta Khir Toyo dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

P.S: Sampai sekarang kami masih tertanya-tanya betul ke makan tempe boleh putihkan kulit. Ada sesiapa sudi bagitau?

Advertisement

rumah bungalow khir toyo

rumah bungalow khir toyo

rumah bungalow khir toyo

rumah bungalow khir toyo

rumah bungalow khir toyo

rumah bungalow khir toyo

rumah bungalow khir toyo

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top